صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

دلم تنگ است

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ق.ظ

دلم تنگه جنوبه...

طلاییه

فکه...فکه...

شلمچه

دوکوهه

جذبه ی عجیبی داره اون خاک

خوش به سعادتت اون روح های سر افراز

خوش به سعادت اون دل های شیدا

خوش به حالشون

رو سفید شدن

برگه امتحانشون رو روسفیدانه نوشتن

جنوب نیاز دارم


  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۴)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله به زودی از اون طرفا برامون پست بگذاری.نصیب و روزیت به زودی ان شاءالله
    پاسخ:
    آخ الهی آمین
    دعاتو عشق است خواهر

  • خانم الفــــ
  • اشک...
    پاسخ:
    اشک
    اشک
    اشک
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    می خواستم یک طرح لبیک جمعی انجام بدیم با دوستان وبلاگ نویسی که ارزشی می نویسیم در خصوص امر اخیر رهبری مبنی براینکه کاهل نمازی افراد را از بین ببریم. روی این مورد کار کنیم. موافقید؟ همراهیمان می کنید؟
    هم به صورت مجازی و هم در گفتمان ها و زندگی های حقیقمان..
    منتظر پاسخ و پیشنهادات و رهنمودهایتان هستم.

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام گلم

    بیشتر توضیح بدین ممنون میشم
  • . خانم الف .
  • وای من این دلتنگی رو به حالت وحشتناک و خیلی شدید سه روزی هست احساس میکنم.
    نوشتم..گفتم.. اما کمتر کسی درکم میکنه که این دلتنگی یعنی چی!
    بغض گلومو گرفته.. دلم سنگین شده و بی قرار.. خدایا..
    اون نواهای شلمچه و فکه.. 
    پاسخ:
    فصلِ دلتنگیه جنوبه آخه الآن
    بیماری دلتنگی جنوب مسریه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">