صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

یه وقت یاد نگیرید از این کارای بد بد!

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

سلام:)


آزمایشگاه الکترونیک داشتیم، استاد ارجمند بسیار تکلیفای جورواجور از ما می خواستن انجام بدیم. دست بر قضا اساتید دیگری هم بودند که از ما توقعات رنگی رنگی داشتن و خلاصه اونقدر سمفونی های متفاوتی نواخته بودند اساتید که مرا رمقِ رقصیدن با تمام آن سمفونی ها نبود حقیقتا، بعلاوه اواخر ترم بود و هوم سیک عارض شده بود بدجور...و خلاصه بهانه ها دست به دست هم دادند تا موجبات ارتکاب مرا به یک کار ناپسند فراهم آورند!

خلاصه دیگه ما پاشدیم رفتیم سراغ دوست جانِ ترم بالایی یه سری از تکالیفِ معادلِ همین تکالیف من از همین استاد مربوط به پارسال رو گرفتم و سرخوش از این کار(که چندان هم عجیب نیست، رایجه بین دانش!جویان) رفتم که تکالیف رو برای استاد مربوطه ارسال کنم. چشمتون روز بد نبینه اومدم اسم و سال و شماره دانشجویی و این چیزا رو عوض کنم و کارِ ناپسندم رو به انجام برسونم که بعدا برای پیوست کردن فایل تکالیف به ایمیل اشتباهی فایل اصلی رو پیوست کردم:|

بعدشم برای اینکه هول شده بودم و از خجالت آب شده بودم(چقدر زشت:( اگر کار بدی بود باید جلوی خدا هم شرمنده می شدم نه در مقابل خدا رودار باشم و وقتی پیش بنده ی خدا لو می رم خجالت بکشم...)یه ایمیل دیگه فرستادم که استادا! برما ببخشای این خطایِ ناکام را که آش ناخورده دهانمان سوزیده است، بزرگواری فرموده و با عفوکردن من از دردِ این سوتی بکاهید...

دیگه نه روی خسیدن مفید واقع می شد و نه موی برکندن! لذا برداشتم رفتم به دوستان گفتم که چه سوتی ای دادم تا با ادخال سرور فی قلوب مومنین بخشی از این عمل ناپسندِ شکست خورده رو جبران کنم و دردِ ناشی از سوتی خود را تسکین دهم...

هفته بعد که آز داشتیم، استاد گفتن خانم فلانی چند لحظه بیاید کارتون دارم، رفتم با استرس و خجالت و این صحبتا... استاد با یه حالت گیجی گفتن: خانم فلانی! یه ایمیل اشتباهی از شما به من رسیده! اون عذرخواهی بابت چی بود؟!

معلوم شد که آقای استاد دست به فایلهای پیوست نمی زنن و کلا متوجه نشدن من چه عمل ناپسندی مرتکب شده ام:|

من هم فقط گفتم: «استادا! عذر می خواهم» و دیگه براشون توضیح ندادم تا در خماری اش بمانند:|

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۲)

هههههه از بیخ گوشتون رد شدا :)))
پاسخ:
:)

خدا رحم کرد با اینکه من خطا کرده بودم اندر خطا...
جهت ادخال سرور فی قلوب مومنین بسی موفق بودی:)))))

بخاطر لحن پست
و اما چه شرمندگی وحشتناکی
پاسخ:
:))

خیلی وحشتناکه رفیق خیلی...


  • خانم الفــــ
  • :)))

    دیدی یهو چه سکته ای بر آدم عارض میشه؟! :) ادم یاد گشوده شدن نامه اعمال میوفته!
    پاسخ:
    :)

    امان از تجربه
    خواهرجان شما هم؟

    +آره یهو قلب می خواد از زیر بار تپش شونه خالی کنه!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اوه اوه.چه قدر خدا دوستت داشته. منم به گمانم یه بار قبل از دانشگاه از این کارا کردم.
    پاسخ:
    :)
    ممنون از خدا
    و استغفرالله

    شما دیگه چرا:))
    بله که اساتید هیچ وقت زحمت نمیدن فایلای پیوست رو بخونن
    جای تو بودم ایمیلمو عوض میکردم اصلا عذر خواهی نمی کردم
    :)
    پاسخ:
    والا من خیلی صاف و ساده تر از این حرفام!
    کلللی وجدانم درد گرفته بود
    دیدم کلهم استاده تو این فازا نیست
    البته ناگفته نماند باقی اساتید پوست کندن تا تونستن...
    نتیجه اخلاقی :
    زین پس اگر خواستید از ترم بالایی ها کمک بگیرید و پروژه و یا تکلیفی رو بفرستید واسه استاد بیشتر دقت بفرمایید تا موجبات سوتی فراهم نگردد :)
    و با نمره عالی آن درس را بگذرانیم
    پاسخ:

    آخه استاد از من پرت تر تشریف داشتن!
    کلا ایشون زحمت دانلود کردن فایل های پیوست رو به خودشون نمی دادن
    این دفعه رو خدا رحم کرد
    زین پس باید محتاط تر بود:)
    زمانی از استاد اخلاقی شنیدم گاه مومنی می خواهد گناه کند، خدا مانع می شود...

    شکر که کار اشتباه تان به نتیجه نرسید؛ و نمره ی شبهه ناک ـ و شاید بدتر ـ نگرفتید!

    دوست نداشتید تایید نکنید نظر را
    پاسخ:
    اسم شما چیست
    :|
    زود تند سریع خودتون رو معرفی کنید!


    +سپاس
  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • مطمئنی نفهمیدن ؟!
    گاهی فقط وانمود به نفهمیدن می کنند!!

    برگشت دلهره و ترس مبارکتان !!! خخخ
    پاسخ:
    والا خیلی تابلو بود که نفهمیدن..


    :)
    سپاس

    مهندس برقی؟!!اوکی:)

    خدادوست داشته.برو حالشو ببر:)

    پاسخ:
    بله یه جورایی مهندسی برق

    :)
    خدا کی رو دوست نداره؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • البته این که قضیه من فرق داشت ها!باید از منبعی استفاده می کردم آخر دست که خوب کارام تمام شد، متوجه شدم اسم و نشانی های نویسنده اون مقاله رو بالای کار خودم پیست کرده بودم. استاد خندیدن و گفتند اصلاح کن این رو، این جا رو چرا کپی کردی دختر.
    پاسخ:
    اون منبع رو هم باید بلاخره ذکر می کردین دیگه...
    :)

    به خیر گذشته خلاصه
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    یکی از دوستان پروژه یکی از درس های ارشدش ریخته بود روی CD و تحویل استاد داده بود
    بعدش از پایان ترم متوجه شده بود که CD خام را اشتباها تحویل داده است!!!!!

    از ترم بعد پروژه ها را اینطور(CDخالی) تحویل می داد
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    ای وای..
    طفلکی
    گناه داشته چقدر...
    ینی کشف سوتیِ استادت(که اصن تکلیف ها رو چک نمی کرد) عالی تر بودا
    :)))))

    پاسخ:
    اوهوم:))
    استاد خسته ای بود کلن
    نمیومد بالا سرمون مگراینکه چه شود...
    همه شم سرش تو لپ لپش بود:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">