صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

گاهی بین به ادعای تو تا امتحان خدا در همون زمینه برای تو فقط چند دقیقه زمان هست. 


خداوندا از سخن های سخت ما بگذرید لطفا...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۴)

  • سید محمد رضی زاده
  • ربنا و لا تحملنا ما لا طاقة لنا به واعف عنا واغفر لنا وارحمنا.. انت مولانا..
    پاسخ:
    و انت خیر الراحمین...



    آ مین یا رب العالمین
    بسم الله الرحمن الرحیم
    آخ!
    گاهی فقط کمتر از چشم بر هم زدنی!
    یازهراجانم
    پاسخ:
    بله...
    کمتر...
    بعله!
    خدایا ما رو توی امتحانای سختت کمک کن تا شرمنده تو ولی تو نشیم!
    پاسخ:
    الهی آ مین
    درسته خواهر جان...
    پاسخ:
    سلام خواهر جونم
    خوش آمدی پس از مدت ها



    سلام
    همین که دچار عجب میشیم و ادعای منیت برمون میداره خدا میذاره به حال خودمون باشیم تا بفهمیم هیچی نیستیم و هر چه هست و داریم از خودشه.. تا بفهمیم غلط کردیم
    این خودش لطف خداست البته وگرنه میذاشت در عجب و منیت بمونیم.
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله

    حق می فرمایید

    گاهی بحث عجب نیست اصلا و ابدا، فقط یه عزم کردی به انجام کاری، به سیل موانع عزمت رو می آ زمایند...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حرف و کامنتهی حقی ست...


    پاسخ:
    خوش اومدی رفیق
    اامام على علیه السلام : من خداوند سبحان را به درهم شکستن عزمها و فرو ریختن تصمیمها و برهم خوردن اراده ها و خواستها شناختم .

    امام على علیه السلام ـ وقتى از ایشان سؤال شد : دلیل بر اثبات صانع چیست؟ ـ فرمود : سه چیز : دگرگونى حالات ، سست و نا توان شدن اعضاى بدن، و برهم خوردن خواست و اراده.

    امام حسین علیه السلام : مردى در برابر امیر المؤمنین علیه السلام برخاست و عرض کرد : اى امیر مؤمنان ! خدا را به چه شناختى؟ حضرت فرمود : به بر هم زدن تصمیم و در هم شکستن قصد. وقتى قصد کارى کردم، میان من و قصدم مانعى به وجود آمد و آنگاه که تصمیمى گرفتم، قضاى الهى با تصمیم من ناسازگارى کرد . پس دانستم که تدبیر کننده اى جز من وجود دارد .

    امام صادق علیه السلام ـ در پاسخ به این سؤال که: خدایت را به چه شناختى؟ ـ فرمود : به درهم شکستن تصمیم و برهم خوردن خواست و اراده . تصمیم گرفتم و تصمیمم را درهم شکست، و اراده کردم اما اراده ام را برهم زد .

    پاسخ:
    ممنون بابت این کلام های نورانی که گذاشتید خواهرجان
    ممنون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام آبجی. خدا همه مون رو سربلند کنه از امتحاناتی که از پس حرف ها و تصمیماتمون. حاصل می شوند. ان شاءالله خودش یار و یاورمون باشه.
    پاسخ:
    سلام آ لجب گلم

    الهی آ مین به دعاهای خوبت

    فکر کنم بعضی وقتا خدا دیگه ولمون می کنه میگه بذار هر چی می خواد بگه بگه


    ولش کردم بذار بناله

    پاسخ:
    این بدترین حالته

    الهی لا تکلنی علی نفسی طرفه عین ابدا
    آره همیشه از همین برنامه ریزی خدا کیف کردم ... بدجور میزنه تو حال آدم ... ماشاالله همه هم تجربه اش را دارن...!
    پاسخ:
    :)
    بله...

    بله عزیزم بدترین حالته


    من میدونم


    شما چه می دونی به قول خودم و ماادراک!


    :|

    پاسخ:
    یه ذره ته دلت و ذهنت فکرشم بیاد یعنی ولت نکرده اند

    فکر چی بیاد؟


    پاسخ:
    فکر او...
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • الهی آمین
    پاسخ:
    آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">