صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

از دل خبر داری؟

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ب.ظ

روزهای پایانی مقطع پیش دانشگاهی بود. یه سری درسها بودن توی تمام ادوار زندگی که تاروپودا باهاشون ارتباط داشتم، مثلا فیزیک ریاضی و البته ادبیات. از نصایح گهربار استاد ادبیات اون مقطع به من این بود

دلا نزد کسی بنشین که او از دل خبر دارد

به زیر آن درختی رو که او گلهای تر دارد

ما سرخ از خجالت همچو کسان بی گنه روی به آسمان کردیم که استادا! منظور شریفتان چیست؟

فرمودند یعنی با اهل دل ازدواج کن دخترم...

خوب منو شناخته بودند. دل من خوب می تپید، تمام قد آماده بود. و دل جای خوبیست...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۳)

کجاست اهل دل!!
پاسخ:
شاید همین حوالی
بسم الله الرحمن الرحیم
بله
ودل جای خوبیست!
و در محضر عشق نیز آبرو دارد دل!
آبروی دل را نبریم!
دلم خون و دلم خون و دلم خوووووووون
از این دنیای دون، از این دنیای دون، از این دنیای وارووووووون!
محض اطلاع نوشت: این یک نق نبود، داد یک زندانی قفس دنیا بود!
سپاس!
یازهراجانم
پاسخ:
ممنون از حضورت خواهر
فریاد زدن از دل خاموش بر نمیاد
عاقبت بخیر باشید
چرا من یادم نیست این شعر!؟
پاسخ:
این شعر توی کتب درسی نبوده
دبیر همینطوری از کشکول معلومات خودشون گفتن اینو برایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">