صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

دین داری، یعنی علم بعلاوه ی عمل. اگر دیدی ادعات و علوم و تئوریاتت می چربه به عملت، برو گریه کن، برو برای دل مرده ت فاتحه بخون بلکه زنده بشه، برو سرتو بکوب به دیوار اگر اینطوری بیدار میشی از ادعا دست می کشی.

آدم هرچی بی ادعا تر، ماه تر، عبد تر، گل تر، عملی تر...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۵)

  • خانم اشک
  • ...
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • بی ادعایی ؟!
    این روز ها خیلی خیلی خیلی کم شده !
    خدا کنه عامل باشیم به دونسته هامون
    ولو در حد یک کامنت !
    پاسخ:
    الهی که عامل بشویم


    بله خب جهالت این زمانه جهالت شیکی است. جهالتی با ظاهر دانایی و فضل!
  • المستغاث بک یا صاحب الزمان
  • رحم الله من یقرء فاتحة مع الصلواة...
  • منصوره ..
  •  جهالت این زمانه جهالت شیکی است. جهالتی با ظاهر دانایی و فضل!
    حق گفتی خواهر ... 
    الهی که توان عمل به حق در برابر باطل به ما بده ... 
    پاسخ:
    الهی آ مین
    آخ ... امان امان...

    امان از این ادعا
    آخ ... امان امان...

    امان از این ادعا
  • خانم اشک
  • من تئوریاتم رو عوض کردم

    دیگه نیازی به گریه نیست 
    پاسخ:
    هر تئوری ای که داری عملی نشه مفت گرونه

    البته ان شاءالله که خوب باشه تئوری و عمل هامون
    اگر بی عملی او را دیده ای، آیا خلوت و استغفار او را هم دیده ای؟ از خلوتش هم خبر داری؟

    نمی ترسی از قضاوت غیر منصفانه و حکم صادر کردن غیر انسانی ات؟ (برو برای دل مرده ات...)

    به نظرم این مطلب قدری هیجان زده و به دور از انصاف نوشته شده
    پاسخ:
    این مطلب و سایر مطالب این وبلاگ خطاب به خود منه
    مخاطب خاص یا عام دیگری ندارم که بخوام به این وسیله خطابش کنم

    و من الله توفیق
    راستش وقتی این ادبیات نوشتاری رو میخونم و این لحن گفتاری رو میبینم و فرض میکنم که شما با دیدن خطایی از بنده خدایی اینطور دست به قلم میشوی و اگر محدودیت ها نبود شاید چهارتا فحش آبکشیده هم بهش میدادید میفهمم چرا ستاریت خدا باید در این نشئه ساری و جاری باشه

    و چرا خدا امر فرمود گناهانتون رو فقط پیش من بگید

    چون ظرف بندگانش اونقدر پایین و کوچک هست که اگر خطایی رو ببینن نه تنها ستاری نمی کنن بلکه اگر قدرتی داشته باشن خاکسترت میکنن

    به نظرم اگر این مطلب حدیث نفس بوده میشه تحملش کرد اما اگر خطاب به خطاکاری غیر از خودتان بوده باید بگم شما خیلی ترسناک هستین و خدا نکنه عیب و خطای بنده ای بر شما آشکار بشه
    پاسخ:
    اینطور که شما فرمودید نیست

    دلیلی نداره من بنده های خدا رو سرزنش کنم 
    درحالیکه از سرزنش منع کرده مارو امام صادق علیه السلام

    ضمن اینکه این یه پست سوالیه
    من برای خودم نوشتم
    ولی ممکنه یک وجدان بیدار پیدا بشه با این چالش درگیر بشه و در خودش پاسخ این سوال رو واکاوی کنه
    و همچنین
    دلی که مدعی بی عمل باشد به حقیقت دل مرده ایست
    و ایمان بدون عمل صالح راه به جایی نمی برد

    آدم به تنبیه نفس خود سزاوارترو مستحق تر است


    از مدل نوشتاریتون بیشتر گمان کردم که مخاطبتون غیر هست تا خودتان

    لذا نپسندیدم...

    پس من زود قضاوت کردم...
    عذر خواهم...
    پاسخ:
    گمان شما خلاف واقع بود
    ان شاءالله که خیره

    خواهش می کنم
    چقدر حرف ناشناس ساده لوحانه و بچگانه است

    والا یک بچه هم میداند خطاب هر وبلاگ نویسی فقط خودش است
    پاسخ:
    بهشون برخورده 
    با لحن نوشتاری بنده آشنایی ندارن شاید

    ان شاءالله که عاقبت بخیر باشیم همه


  • مــ. مشرقی
  • موافقم!
    تئوری زیاد میدن بعضیا!
    پاسخ:
    و در ادعاهای طبقاتی کمیت عمل لنگ می زنه...
    خودش رو بررسی کنه آدم قبل از اینکه بخوان به حسابش برسن...
  • منتظر اتفاقات خوب
  • هرکی بیشتر حرف بزنه کمتر عمل میکنه!!؟
    پاسخ:
    بهله
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • http://firoozefam.blog.ir/1395/10/29/%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%87

    سلام آبجی :)
    شما رو دعوت می کنم به این چالش :))
    اگر راهنمایی و پیشنهادی در خصوص پست مربوط به دعوت به چالش دارید با روی باز می پذیریم :)))
    پاسخ:
    سلام خواهر گلم

    ممنونم از شما
    :)
    کلا دنبال راحتی هستیم
    همه چی رو به تئوری ها و دونستن ها اکتفا کردیم و گمون میکنیم کافیه /:
    پاسخ:
    غافلیم از مرگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">