صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

به مامان ها دقت کنید

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۵۹ ق.ظ

مادر خیلییییی مهمه. نقش مادر توی تربیت و شکل گیری شخصیت بچه خیلیییی مهمه. اگر میخواید ازدواج کنید به مادر طرف مقابلتون دقت کافی بکنید. همسرتون سقف پروازش رو از مادرش می گیره.

ببینید این زن چقدر ذات خوب و سجایای اخلاقی داره، لازم نیست حتما باسواد باشه، حتی اگر یه زن ساده ی روستایی باشه، رگه های جنس خوب مشخصه. جنس خوب رو اگر تشخیص دادین امیدوار باشین.

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۷)

تاثیر مادر غیر قابل انکاره، اما واسه خودم، من بیشترین تاثیرو از پدرم گرفتم! نه اینکه فقط خودم بخوام، بلکه از ابتدا تیپ شخصیتیم و سقف پروازم اونی هست که پدرم داره. نمیدونم چرا اینطور شده اما متفاوت تر از اونی هست که اطرافم دیدم.
پاسخ:
مادرت بیشتر روت اثر گذاشته
به ذات و فطرتت نگاه کن

البته آدم از باباشم ارث هایی می بره

نه خب من هرچقدرم نگاه میکنم تاثیر پدرم رو بیشتر می بینم :)
پاسخ:
نمی دونم شما خانواده تون چجور بوده
ولی من بااینکه بسیاااااار شبیه پدرم هستم ولی وقتی به عمق ذات و فطرتم نکاه می کنم ریشه ی یه سری چیزام از مادرمه
همون چیزای کلیدی مهم
توی هرکی هم دقت میکنم میبینم بی نسیب از بهره ی مادر نبوده...
خب منکه هون اول عرض کردم تاثیر مادر غیرقابل انکاره. نگفتم از بهره ی مادر بی نسیبم. تاثیر مادرم هست اما پدرم بیشتر.
پاسخ:
بحثی نیست خواهر
:)
روایت داریم میفرماید زنان بچه هاشون رو مثل خانواده خودشون تربیت می کنن، شنیدین؟
خب ممکنه یکی مادرش بالاسرش نباشه
یکی مادرش کمتر از پدرش باهاش تعامل داشته باشه

من با مساله شما کاری ندارم

یه قاعده کلی بود گفتم؛)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • در مورد منم صدق میکنه خیلی.
    بله
    واسه همین از قدیم میگفتن : مادرو ببین ، دخترو بگیر...!
    البته صرفا جهت مزاح گفتم ... منم از مادرم بیشتر تاثیر پذیرفتم.
    پاسخ:
    :)
    سلام علیکم مومن
    نکته مهمیه واقعا
    چه مادری داشته ارباب و برادرش کریم ابن الکریم
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    حق ...
    سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">