صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

شهید محسن حججی

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

پنج مهر96

دل همه ی شهر را تکان دادی...

حالم بده که برای اومدن به تشییع پیکر بی سرت حالم چندان خوب نیست...


بعدا نوشت:

هفده اردیبهشت97

همون روز رفتم و بیمارستان بستری شدم، بابت حال بدم. رفتم باپای خودم به بیمارستان و کار بالا گرفت، عجیب ترین تجربه ی زندگیم رخ داد. مرگ رو نزدیک تر از همیشه میدیدم، دکتر میگفت که داشتم می مردم ولی خبر نداشتم. 

اتفاقاتی که افتاد رو نمیشه ننوشت، نمیشه سرسری نوشت.

توش برای من درس فراوان هست.

همون روز عکس شهید هادی رو گم کردم

چند روز پیش لای کتاب شعر پیدا شد، الحمدلله

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۹)

  • عباس زاده
  • اخلاص ایشون فکر کنم بیش از حد بود که چنین شد ...
    پاسخ:
    خدا به آبروی شهدا ما رو آبرو بده...
    وای فقط باید به حال دلم افسوس خورد چکار کرد که توی عرش و فرش همه احترامش کردند و بیشتر از همه نایب امام زمان به جنازه اش بوسه زند... خوشا بحالش و افسوس به حالم...
    باشد که با حال خوب این شهدا ، حال قلب های ما هم خوب شود...
    من خیلی منتظرم تعریف کنی! شاید چون تجربه مشابه دارم.
    پاسخ:
    گاهی می ترسم برم سر اصل مطلب راستش
    تا نفهمم چی شد که اینظور شد قلم راه نمیاد که مکشوف از این روضه بنویسه

    نمی دونم تو سخت تر گذروندی یا من
    نمی دونم چیا شبیه بوده
    مطمئن باش همش لطفه! هرچی سخت تر لطفش بیشتر!
    این کدوم سخت تر بوده مهم نیست چون خود خدا میدونه به هرکس چه قدر بده یا چه قدر ازش بگیره. مهمه چیزیه که برداشت میکنیم.
    پاسخ:
    المنت لله

    خدا عافیت کامل دهد

    پاسخ:
    الهی آ مین
    سلامت باشید

    سلام
    قلم‌تون مستدام... مستدام... مستدام!

    پاسخ:
    سلام و رحمت الله
    پس از مدتها خوش آمدید
    قدر عافیت رو فکرکنم الان بهتر درک میکنید

    و ان شاالله همه قدردان باشیم

    درپناه خداباشید
    پاسخ:
    ان شاءالله که عافیت کامل برای همه بیماران حاصل بشه
    ان‌شاءالله همیشه سلامت باشین..
    پاسخ:
    ممنونم خواهر جان
    همچنین شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">