صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

نمی دونم

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

همه کس طالب عشقند، ولی آیا اهتمام به عشق هم دارند؟


  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۷)

سلام
اینکه گفتید یعنی چی؟؟؟
پاسخ:
سلام و رحمت الله
یعنی همین دیگه
همه دنبال عشقن، ولی آیا لایق عشق هم هستن؟
اونقدری می ارزن کسی عاشقشون باشه؟ 
یا اونقدری قلب لایقی دارن که عشق توش جا شه؟
یا اونقدر سیمرغ هستن که مگس وار در جولانگه سیمرغ پر نزده باشت؟
سلام
سوال آخر برام مبهم بود؟؟؟
البته جواب بقیه سوال هاتون ...بنده ندیدم...
گشتم نبود..نگردید...
شاید هست چشم دل بنده بینا نشده...
ولی تا به این سن فقط حاج خانم رو دیم وبس...
پاسخ:
سلام
سوال آخر از شعر حافظ اخذ شده: ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما میداری

زمین از دلبران خالیست یا من چشم و دل سیرم؟ که می گردم ولی روی دل آرایی نمی بینم...

حاج خانوم فرمولاسیون خاص قابل اقتباسی ندارن یادمون بدی خواهر؟
سلام
چرا اتفاقا...
ایشون دیدند مردن وکارنامه عملشون دادند...
بلند می شوند وتوبه می کنند...در حضور اساتیدی شروع به تربیت نفس شون میکنند.نکته بارزش لقمه حلال وحرام از قبل خیلی دقت داشتند...
پاسخ:
سلام
ایشون در خواب دیدند که مردند و متنبه شدند
من واقعا رفتم تا دم مرگ
توی کام مرگ بودم دست و پا بسته و بی اینکه خیلتی برای نفس خود داشته باشم...

سپاس
من یکی تهی از اهتمامم. بقیه را نمی دانم!
پاسخ:
عشق در همون سطح ابتدایی ش هم منظورم بوده
عمون عشق به همسر و ...
من یکی تهی از اهتمامم. دیگران را نمی دانم!
هر کسی یک عشقی دارد و به آن اهتمام دارد، اگر کسی ادعا کند به چیزی عشق دارد و اهتمام ندارد شاید لاف آن عشق می زند یا هم دوست دارد اهتمتام دادشته باشد ولی ضعیف است و نمی تواند.
پاسخ:
سلام
ولی من میبینم که اکثریت افراد در همون عشقی که دارند هم اهتمام ندارند 
برای اینکه عاشق نیستند
پاسخ:
خود خدا هم فرموده
و قلیل من عبادی الشکور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">