صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

هزار سوال بی جواب توی سر دارم. برای منی که نمی تونم سوالی رو بی جواب رها کنم(نمی دونم این روحیه چقدر خوب یا مخربه) سخته این سوالات رو به دوش کشیدن. تازه اونم طولانی مدت...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۵)

سوال بی جواب...عذابه واقعا.ذهن هیچ جوره بیخیالش نمیشه.فقط خداکنه جوابش وجود داشته باشه.:)
پاسخ:
خدا کنه
خب از کسی که میدونه بپرس!
سلام
خوبی!
پاسخ:
سلام
یه جورایی از همممممممممه امید بریده ام
نمی دونم چرا ولی انگار دست هیشکی نیست جوابم!
و اصلا نمی دونم ا ز کی بپرسم
سلام علیکم
ارتباط من با سوالاتم ، غالبا ارتباط خوبی بوده... یعنی دوستشون داشتم...
سرمایه ای بود که دوست نداشتم با هر جوابی خنثی اش کنم...
جواب کم عمق رو موجب هدر رفت سرمایه ام میدونستم...

روزی به استادم گفتم من برای پاسخ سوالام فلانی رو خیلی به زحمت انداختم... خیلی اوقات ازش پرسیدم... اما مدتیه دیگه میل به این پرسیدنا ندارم... دوست دارم صبر کنم و ببینم سوالات و سیر تفکراتم با من چه میکنن...
کم صبری در رسیدن به پاسخ انسان رو کج بار میاره...
بسیاری از انحرافاتی که در گروندگان به عرفان و فلسفه دیده میشه ریشه در همین کم صبر داره... بقیه رذایل در مقابل این کم صبری یک فرع کم اهمیتی بیش نیستن...
اینها موجب شدن ذهنیت عوام مردم نسبت به اعاظم عرفان و فلسفه هم مخدوش بشه...

پاسخ:
سلام
سپاسگزارم بابت نظرتون
این سوال جنسش از اون سوالا نیست...یه چیزیه که من وظیفه دارم زودی موضع درست اخذ کنم
بعضی سوال ها مثله خوره به جون آدم میفته، اگه جواب نباشه کلاً مغز درگیر میشه :)
پاسخ:
بله
یه وقتاییم تقصیرکار بی نظمی فکریه ادمه
دعا کنید که خدا راه رو نشون تون بده
گاهی از طریق عجیبی بهتون می فهمونه که چه کنید....

گاهی جواب رو میذاره توی دهن کسی که فکرش رو هم نمی کنید


دعا کنید و تلاش و توکل


و برای حقیر هم دعا کنید
زیااااد لطفا
پاسخ:
نمی دونم چی بگم...
فعلا که من بر لب چشمه تشنه ام
آب هست
ولی انگار من توان نوشیدن ندارم
یه جاهایی هم گویا نه مایع رفع عطش می رسه و نه عطش فرو میشینه


من محتاج دعایم بسیاربسباربسیار زیادتر از این حرفهای معمولی

اگر دعای من بالا بره دعا میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">