صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

عرفه و مهمان

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۴ ب.ظ

مهمان ناخوانده دارم

باید شام بسازم

بچه م هم مریض شده

از صبح درگیر دکتر بودیم

عرفه برای من رنگ و بوی دعا نداشت

غصه دارم

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۴)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • به حق مادری خالصانه تون، ان شاءالله خدا براتون این روز و براتون دعا و ثنا محاسبه می کنه.
    پاسخ:
    دعام کنید اگر دعایید
    لطفا
    بی توفیق عالم و آدم من...
  • علی کشاورز
  • سلام سومین حرم اهل بیت دعاگوی شما هستم
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله
    خیلییی التماس دعا
    بگید هدایت به صراط مستقیم در عافیت و خیر ... برای خودم و خانواده م و....
    و هرچی کرم خودشونه...
    اون جوری که ما فکر می کنیم نیست
    حساب و کتاب خدا عجیبه
    همین دل تنگی شما را بهتر میخره تا عرفه ی به ظاهر تمام و کمال من رو... 
    پاسخ:
    خدا از دهن شما می شنید ای کاش ...
    فکر نکنم ناراحتی داشته باشه شما از حبیب خدا پذیرایی کردید و دل یک بنده خدا رو نشکستید که دعا و عرفه رو به اون ترجیح داده باشید
    یقینا کسانی بجای شما دعا کرده اند و یادتان بوده اند و دل شما غافل از این روز نبوده چون این مطلب گواهی میدهد شک ندارم خدا اسم شما رو هم نوشته...
    پاسخ:
    ان شاءالله که همینطور باشه که گفتید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">