صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

هشدار!! مرگ بیخ گوش ماست

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ق.ظ

جلسه ی آخر، شنبه ی گذشته بود

کنار من نشسته بود، صدا و تصویر صورتش هنوز جلوس نظرم هست. ولی او دیگه در دنیا نیست. 

عصر چهارشنبه وقتی از مخل کار به خونه برمیگشته توی کوچه شون تصادف میکنه و...

من کمنر دیده بودم ایشون رو، تازه پیوسته بود به گروه...

مرگ داره از چپ و راست اومدنش رو به اطلاع من می رسونه، هنوز فاصله ی زیادی از اون ماجرای مرگبارم نگرفته ام...

باید کاری کنم

باید بفهمم دیگه، بفهمم که جدا و واقعا من رفتنی ام! باید دیر یا زود بگذارم و برم...

امان ز لحظه ی غفلت

خدایا من خجالت می‌کشم ازت بخوام که هدایت کنی مرا(و خیلیها را و خانواده ام را) راهی که به سعادت و رضای تو منتهی میشه، ولی با همه ی این بی لیاقتی هام ازت خواهش می کنم، برسونیم به غایت کمالی که برای بنده های خوبت در نظر گرفتی، خوانندگان اینجا شاید بخندن، ملائکه ای که دعا رو بالا می برن شاید پقی بزنن زیر خنده، که ای صحبت جانانه ی ساده دل، تو کجا و این حرفا، اشکالی نداره...

آرزو عیب نیست برای جوان...


  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۴)

سلام.
اینو میگی...طرف دوشاخه برق یخچالشونو میزده به برق. اتصالی کرده، برق گرفته مرده...همین امشب ختمش بود. مادرشوهرم رفته بود میگفت مادرش خودشو تیکه تیکه داشت میکرد. از ناراحتی معده درد گرفته بود...هیچی برای آروم کردن مادر شوهرم نداشتم. فقط گفتم هرکی یه جوری باید بره، ولی هممون بالاخره باید بریم...
پاسخ:
سلام و رحمت الله
خدا بیامرزدشون هر دو رو...
میخواستم بگم که همه نزدیکیم به مرگ، نزدیک تر از آنچه فکرش رو میکنیم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • وقتی خدا این قدر بزرگهو ناامیدی از رحمت و مغرفاش بزرگترین گناهه، پس چرا باید خنده دار باشه?!
    ان شاءالله امام عصر دستمون رو بگیرند.
    من استرس دارم همش. که هیچ کاری نکردم. و اگر بمیرم از شدت دستخالی باید چی کار کنم
    پاسخ:
    خب آخه می دونی همه چی هم این نیست که من با یه تلنگر یه نوسان ذکری درم ایجاد بشه و زودی میرا بشه نوسان...و توقعم بشه که آدم بشم با این نوسانات میراشونده
    پیدا کردن نوسان تشدید یا ضربه ی از جاذبه کننده هم یا سخته، یا من اعتماد بنفس پیدا کردنش رو از دست دادم
    بخاطر سخت بودن قصه و لنگ بودن کمیت خویش نگران شدم
    البته شاید راه های میانبر بلد باشه کسی...
    خدا رحمت شون کنه

    یاد مرگ خیلی موثره برای دوری از گناه
    اما غفلت و دنیا دوستی هم کار خودش رو میکنه
    پاسخ:
    کشاکشی این میان داریم
    دست و مغز ساکتند فعلا 
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعایم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">