صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

همچنان منتظر...

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ

چه همه زندگی در حال شروع و انجام و پایانه در همین لحظه که من اینجایم، دیروز صدای لا اله الا الله گویان تشییع یه بنده ی خدا از پشت پنجره ی خونه می اومد، همون لحظه از پشت پنجره ی آشپزخونه صدای دعوای زوج همسایه که توی ساختمون عقبی هستن به گوش می رسید، صدای طفل معصوم هم توی خونه پیچیده بود، صددانه یاقوت دسته به دسته...دیروز دوستم هم مادر شد، چیزی حدود دوسال پیش من رفتم دم مرگ... زان پیشتر که عالم فانی شود خراب، مارا ز جام باده ی گلگون خراب کن...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۵)

  • پیـــچـ ـک
  • سلام

    منتظر چی؟

    پاسخ:
    منتظر راه افتادن
    سلام و رحمت الله

    سلام 

    چه همه زندگی در حال شروع و پایانه رو در ذهنم ازدواج و طلاق تفسیر کردم...

    لا اله الا الله (جمله رو ناقص نوشتی و معنی خیلی بدی میگیره، اصلاحش کن حتما) 

    پاسخ:
    سلام و رحمت
    ای وای درستش می‌کنم الآن
    نه طلاق نه، ته تهش رو گفتم، مرگ 

    سلام... عید غدیر رو بهت تبریک میگم خواهر..  

    بله همین چند لحظه ای که من جملات شما را رو خوندم... کلی آدم متولد و متوفی شدن...! 

    پاسخ:
    سلام و رحمت

    ممنونم
    برشما هم مبارک باشه ان شاءالله


    بله منتهی کی هشیاری آدم به حد کافی برسه...

    می توان بر خود گوارا کرد مرگِ تلخ را

    زندگانی را به خود هموار کردن مشکل است...

    پاسخ:
    چه شعری...

    من دقت کردم ادم تا وقتی خدا یه چک ابدار بهش نزنه هوشیار نمیشه ( البته این صحبت از باب شوخی گفتما) 

    درکل باید یه اتفاقاتی بیوفته که بعد از یه تکون اساسی یهو موتور ادم روشن میشه (البته طبق تجربه شخصی)

    پاسخ:
    الهی لا تودبنی بعقوبتک...
    بله اجل ها چک های نوبت به نوبتی هستند که کوچیک و بزرگ بهمون نواخته میشن از سر لطف خدا
    ان شاءالله خیلییی قبل تر از چک آخر(مرگ) هشیار بشم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">