صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

گوهری طفلی به قرصی نان دهد

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۱ ق.ظ

خیلی تلاش کردم هدیه ها و عیدی های دخترک رو، بعلاوه پس انداز های مخفی، براش تبدیل کنم به دوتا النگو طلا، اینکارو بالاخره انجام دادم، ولی النگو بزرگ برداشتم که بعدا دستش،کنه، الآن خیلی طفله و می ترسم...

دیده میگه مامان النگو هامو بهم بده.

منم بهش دادم

هی درمیاورد و فشار شون میداد، برای آسیب ندیدن النگوها مجبور بودم یه جوری ازش بگیرمشون، بهش گفتم اینها رو به مامان بده، بجاش این النگو سبزه و این شکلاتا رو بگیر. طفلی قبول کرد...

 

هرکه او ارزان خرد ارزان دهد

گوهری طفلی به قرصی نان دهد

 

+ خدایا ای بس النگو طلا ها که برام کنار گذاشته بودی و هستی و من با النگو پلاستیکی وشکلات معامله شون کردم...

لطفا به بلوغم برسان، بلاعقوبه

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۴)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ای جان

    ان شاءالله که خدا کمک مون کنه ...

     

    نگاه خیلی جالب و دردناکی بود ...

    پاسخ:
    بعله
    دردناکه...

    بله بله دقیقا

    پاسخ:
    نگران شدم خودم را

    سهام بخرید براش

    پاسخ:
    وقت بورس ندارم
    :(
    کسی که بورس بلد باشه هم نمی شناسم
  • پرستوی عاشق
  • شنیده بودم مادری رشده‌.. حالا دارم میخونمش :)

    عاقبتتون بخیر. عیدتون مبارک

    پاسخ:
    ممنونم
    بر شما هم مبارک باشه ان شاء الله
    ان شاء الله دامنتون سبز بشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">