صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

یه عاشقانه یِ گس «:|»

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۵ ق.ظ

کالم؛

مثلِ خرمالویِ نرسیده 

طعم گس اَم قطعاً دهان تو را خواهد آزرد.

آهای! دستی که به سمتِ شاخه اَم دراز شده ای...


.

.

.

.

.


+نه سپیده نه زرده نه نارنجیه نه نیماییه و نه اینقدری می تونه سر پایِ خودش بایسته که غزل بشه؛ یه دادِ ساده ی سرِ کوهیه برآمده از دلی که دهنشو کاه گِل گرفتن و نشتی کرده.

:|

+عنوان پیشنهادی از خواهر «نقطه» است، من گذاشته بودمش نپخته.

+کارگران مشغول کارند...

+یکی از دوستان چیزی شبیه به این دارن!

خوبه خواهر؟:)


اینجا


  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۲۴)

  • محمد شورگشتی
  • بعضی هیچ وقت نمی رسن!
    پاسخ:
    هاوالا
    یکیشم مو:|
    چه خشن / میوه کم بود شدی خرمالو :/ دستش رو دراز کرده خو دستشو بگیر اما شاعر قصد قطع کردن دست رو داره ...:|
    اسمشو بذار یک عاشقانه گس :)) ...
    پاسخ:
    به به عجب اسمی
    دستت مرسی:)

    خشن نیست که!
    یه هشداره
    باید حواسشون جمع باشه آخه کاری که دارن می کنن خطرناکه:)

    دستشو قطع می کنم که هیچی
    پاشم قلم می کنم:))

    +شوخی کردم، فقط یه حرف تغییر شکل یافته ی روی قله ی کوهی بود دیگه...
  • محمد میرزایی بازرگانی
  • بنویسید ... بنویسید تا برسید ...
    پاسخ:
    چشم استاد
    :)
    پاسخ:
    :)
    وااااااااااای خدا
    این دختر کشت ما رو با این امثال الحکمش!!!
    عنوان هم که شدیداً روشنفکری!!

    کشتی ما رو!
    (شکلک تحیر و تدبر و تعقل و اینجور چیزا!!)

    :|
    پاسخ:

    چرا آخه؟
    :(
    عنوان پیشنهاد رفیق مون نقطه بانوست:|

  • خانم الفــــ
  • خرمالوها خواهند رسید :)
    پاسخ:
    چجوووری؟!
  • منتظر مهدی
  • بعضیا اون قدر جسارت دارند و اون قدر عاشقن که کال هم می خواهندت
    می فهمند که باید باهم برسید.
    تنها رسیدن انتظار ها را محقق نمی کند
    بیخود رسیدن است. هنر نیست
    پاسخ:
    ایول به تو
    حرف دل زدی ها!
    ایول...
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • چع عالی نوشتی
    قدرت قلمت پایدار ^_^
    پاسخ:
    ممنون خواهر
    نظر لطفته:*
  • علی رسولان
  • میگم یه کم رحم داشته باشین شاید واقعن عاشق باشه
    پاسخ:
    واقعا؟
    از کجا بفهمم خب؟
  • الهام نظری
  • سلام عزیزم
    به به...چه عجب به ما افتخار دادین بلاخره!
    عاشقانه‌های رسیده مستدام!

    پاسخ:
    سلاااام و رحمت خدا بر شاعر عزیز الهام جون:)

    خوبی شما؟

    عاشقانه عنوان پیشنهادی نقطه جونه
    من این مد نظرم نبود:)

    چه خبرا؟
    کم پیدایی رفیق!
    موجیم و وصل ما، از خود بریدن است
    ساحل بهانه ای ست، رفتن رسیدن است...
    مرحوم قیصر امین پور
    پاسخ:
    ایول
    احسنت

    نور به قبر آقای امین پور بباره ان شاءالله با این اشعار زیباشون
    عاشقی رو هم از چشم آدم میندازن!
    والااااا :/
    پاسخ:
    کدوما؟
    خرمالوهای کال
    یا دستهایِ دراز به سمت شاخه؟
    خوب شاید یکی باشه که گس دوست داشته باشه...

    + خسته هم نباشن کارگرا، منم حکم همین کارگرو دارم یه هفته است نتونستم پلک از لپ تاپ بردارم!
    پاسخ:
    :)

    و عسی ان تحبوا شیئً و هو شرٌّ لکم
    و عسی ان تکرهوا شیئً و هو خیرٌ لکم

    والله اعلم و انتم لا تعلمون!


    حاصل بصر لازمه اینجا خواهر جان...


    هعی..
  • ُسجاد زاهد
  • باتشکر از متن ادیبانه شما

    اینم میشه: «طعم گس اَم قطعاً دهان تو را نوچ خواهد کرد»


    پاسخ:
    :)
    من از طعم گس آزرده می شم
    عشق طعم سیب داره
    سیب سرخ
    پاسخ:
    خرمالو چطور؟
    سلام علیکم مومن
    واقعا عشق مثل خرمالو میمونه ها
    گاهی آدم از گسی اون زده میشه و اما اگه رسیده باشه دلچسب میشه
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    سپاس از حضورتون

    ممنون
    به همچنین شما
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    عنوان مطلب من را یاد "طعم گسِ خرمالو" از خانم زویاپیرزاد انداخت.

    و البته سبک نوشتنش ...

    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    این خانوم رو کلا نمیشناسم:)
    هیچی بابا
    خیلی هم خوبه
    ناراحت نشو :)

    پاسخ:
    ناراحت نشدم
    متوجه منظورت نشدم فقط!
    :|
    خرمالو چیز خوبیه :)
    باعث شده کلی در موردش شعر  و متن گفته بشه :))

    * یکیش خود من =) اینجا
    پاسخ:
    :)
    سلام
    خوش آمدید
    راستی میشه کالشو خورد یا نه من که کالشو ندیدم بذا تو نت سرچ کنم ببینم چجوریه
    پاسخ:
    دهن آدم نوچ میشه
    خوشمزه نیست
    من تازه تو رو پیدا کردم :)

    قطعا اگه کپی میکردم بهت آدرس نمی دادم :))
    پاسخ:
    اوهوم
    بابا حالا بر فرض خطا کپی کرده باشید!اشکالی نداره
    کپی واره حرف مثبتی نبوده
    حق می دم بهتون

    خدای من ! من تازه این متن رو دیدم بعد میگی کپی کردم :|

    * این درست نیست .. گمون نمیکنم شباهت زیادی به متن شما داشته باشه ! فقط چون یاد متن خودم افتادم بهتون گفتم ..همین :)
    پاسخ:
    کپی نکردی گلم
    من سوم مرداد این متن رو نوشتم و شما 30 مرداد :)
    گمون نمی کنید این منم که کپی نکردم !
    پاسخ:
    8)
    حالا بهتر شد :)

    * عزیز فرض محالشم یه جوریه دیگه =))
    پاسخ:

    :)
    جورِ دیگر باید دید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">