صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

جل الخالق

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ق.ظ

یه مدل جدیدی شده نشان دادن نظرات در بخش مدیریت وبلاگ های بیان، تعداد زیادی نظر داشتم در هرزنامه! خداشاهده من نفرستاده بودمشون اون تو! دوستانی که نظراتشون اونجا رفته بوده توسط روحِ بیان عفو بفرمایند. تایید کردم پاسخ دادم، اگرچه بعضیاشون خیلی قدیمی بودن...

چرا اما نظرای دوستانِ منو فرستاده بودن توی هرزنامه آخه! ای بیانِ بی عاطفه! تو نگفتی دوستام دلخور می شن؟  از دست تو:|

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۸)

  • پرواز سپید
  • حتما قبلا گزارش رد کرده بودن برای نظراتتون
    منم نظر شما رو توی هرز نامه دیدم. الانم یه جوری شده که نظر و میبینی هم میزنه جدید!!
    اصلا نمیدونم چه کار کنم!

    پاسخ:
    واقعا؟
    نکرده بودم گزارش رد:|

    چی گفتم
    با این جمله بندی:)))

    نه یادمه که هیچوقت گزارش رد نکردم
    جالبه منم امروز کشف کردم!
    فکر میکردم بیان هم داره نظرات رو قورت میده ناپدید میشن!
    چندتا نظر عجیبا غریبا هم بین هرزنامه هام بود.
    پاسخ:
    اوهوم
    نظرای غریب و عجیبم داشتم
    کلللییی...
  • پرواز سپید
  • شما که نه! دیگران اون دعوتنامه شما رو هرزنامه زده بودن گزارش داده شده و جلوشو گرفتن احتمالا
    پاسخ:
    سر در نمی آرم چی می گی خواهر:|

    یعنی منو انداختن توی هرزنامه شون
    بعد بیان به دفاع از من برخواسته و نظرای اونارو به جای من انداخته تو هرزنامه؟

    پس چرا بعضی نظرام نظراشون توی وبم وباشون هست !؟
  • پرواز سپید
  • بیخیال!! مهم اینه که سالمید! خدا رو شکر...
    :))
    پاسخ:
    ای بابا:)
    تصور میکنم کسانی که یک کامنت رو با مضمون مشابه در جاهای مختلف میگذارن به عنوان هرزنامه ثبت میشن.
    یا کسانی که کلا کامنت زیاد میذارن
    به هرحال بیان باید اختیار ثبت هرزنامه رو به کاربر بده نه این که اتومات باشه تا نظرات اصلی هم دیده نشن
    پاسخ:
    آخه اینا اکثرا دوستان من بودن:(
    خیلی ناراحت شدم که برخی ها چندماهه می گذره از ثبت نظرشون
    شاید دلخور شده باشن:(

    از دست این ربات های صعیف:)
    اااا آره... الان دیدم منم کلی هرز نامه داشتم..
    پیامای شما هم چنتایی توش بودن...
    مرسی که گفتی..
    پاسخ:
    :)))
    خواهش می کنم

    منم چن وقت پیش باهاش برخورد کردم.واقعن از فرستنده هاشون شرمنده شدم:|
    پاسخ:
    پس این یه دسته گله که بیان به آب داده بوده....
    الا خداروشکر دیدیمشون این نظرات مفقوده رو
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    از دست این بیان ..
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما


    آره واقعا
    ...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • مال من خیلی زیاد نبودند. فقط چندتا بیش تر شونم خودم هرزنامه کرده بودم.

    پاسخ:
    :)
  • مــ. مشرقی
  • آره چرا اینجوری شده! :|
    پاسخ:
    دور هم نشستن برنامه می نویسن:)
    جهت روشن شدن این قضیه به آدرس زیر مراجعه کنین ...
    http://changes.blog.ir/1394/08/27-2
    هر چند که در بخش مدیریت "اخبار و اطلاعیه های بیان" برای همه اومده !
    پاسخ:
    سپاس
  • علی رسولان
  • پیام های من که بینشون نبود
    هان ؟
    پاسخ:
    نه!
    مگه پیامی فرستادیدکه به دستم نرسیده باشه؟
    سلام پیام های ما که نبود ان شاالله ما زود دلخور میشیم ها :)
    پاسخ:
    سلام علیکم

    نه از شما هیچ پیامی نبود
    سلام
    بله متاسفانه کلی  از پیامای فانوس رو هم از بین هرزنامه ها استخراج کردم /:
    شرکت بیان موچکریم |:
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    از دست بیان
    :)
    تا دیروز بلاگفا حالا هم بیان ....

    پاسخ:
    :)
    هر کس به طریقی دلِ ما می شکند
    سلام
    یه پیام بلند بالا هم از شما تو هرزنامه ی من بودم
    بنده خدا دیگه داشت فسیل میشد:)
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    فکر کنم همون پیامیه که باید منتظر جواب شما باشم
    نه؟
    :)
  • تحفه نویس
  • سلام
    بنده هم این اتفاق ها برام افتاده
    در برخی موارد یه سری ویروس های هستند که از طریق نت وآرد سیستم میشند ، شاید ویروس های خاصی باشند که از طریق برخی نظر ها وآرد سیستم میشند . که به این دلیل ربات بیان اون هارو هرز میدونه ، مثل یاهو که برخی ایمیل ها رو هرز میدونه ، بنده بی تعارف هرزنامه هارو حذف میکنم :)
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    بین هرزنامه های بیان یه سریارو دستام فرستاده بودن!

    سپاس
  • محمد شورگشتی
  • لابد میخونن و مث سیب زمینی خوب و بد می کنن ها؟!!!

    هرزه نامه البته جاش تو هرزنامه ست و نه نظرات کاربران.

    ممنون از حضورتو.1

    چندی نبودم و جواب سلامتون به تأخیر افتاد.

    عرض پوزش

    مؤید باشین

    پاسخ:
    علیکم السلام

    بله حق می فرمایید..
    خوش آمدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">