صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

با تمام وجود دلم کربلا می خواد. مشورت کردیم به این نتیجه رسیدیم که چون تابحال نرفتم کربلا بهتره یه وقت برم که حسابی وقت داشته باشم زیارت کنم. ولی الآن هر خبر رفتنی که می شنوم و می بینم دلم کاسه ی آبی میشه و می ریزه. 

کاش زودتر تفضل کنید توفیق زیارتتون رو بدست بیاریم آقا، مگه ادم دیگه چقدر دل داره... 

دوستانی که می رید، کوفتتون نشه. التماس دعا لطفا...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۵)

سلام
آخ دقیقا گل گفتی 
منم خیلی دلم میخواد 
ولی فکر کنم بهتون خوب گفتن 
ان شاءالله همین امسال قسمتتون بشه 
پاسخ:
سلام و رحمت الله

الهی که بزودی روزی شما، روزی ما، حرم حسین، حرم پدرشون...

مگه دیگه آدم چقدر دل داره
آمین 
  • مــ. مشرقی
  • منم مشکلم همین بود و همه گفتن دفعه اولت رو اربعین نرو... :(
    پاسخ:
    برای من حجت بود حرفی که گفت نرو...

    ان شاءالله بزودی برید حرم ارباب
    سلام
    به لطف ارباب ما تشریف بردیم
    هم در مسیر و هم در حرم ها
    بیاد همسنگرهامون هم بودیم :)
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله

    خوش به سعادت شما
    سپاس که دعامون کردین
    تشکر
    سلام علیکم

    لطف کنید لینک وبلاگ قبلی منو از پیوندهاتون حذف کنید... چون من اون وب رو حذف کردم و الان شخص دیگری از اون آدرس استفاده میکنه و برخی از مطالب قبلی من رو هم منتشر کرده...

    مطلب " تقوای عقل " رو هم از پیوندهای روزانه تون حذف کنید

    تشکر
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله

    حتما

    از وضع تعطیلی وب قبلیتان بی اطلاع بودم
    و کلا پیگیر وبلاگهایتان نبودم مدتهاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">