صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

پایان

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

مدتی دیگر کسی اینجا نمی نویسد.  

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۷)

چرا؟ امیدوارم به سرعت دوباره نوشته های شما رو ببینیم. :)
پاسخ:
اگر وزن بودن سنگین تر از نبودن برآورد شد، بر می گردم


یعنی توقع دارید وزن نبودنتان سنگین تر شود؟!
فکر کنم، کامنت بی نشان را برعکس پاسخ داده اید.


 تعیین تکلیف نمی کنم. اما پیشنهاد می کنم نروید.
پاسخ:
اشتباه رسونده بودم منظورمو
ممنون از تذکر و بیان نظرتون

حرف زیاد داشتم برای گفتن ولی وقت کم، یه مدت استراحت لازم دارم

گاهی آدم ذهنش بسیار به هم میریزه و نمیتونه تمرکز کنه ... امیدوارم حالتون خوب بشه
چرا آخه؟
پاسخ:
من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدن ش...
سلام علیکم
ان‌شاالله که خیر است
ام حیف ...
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
سپاسگزارم
خدا حفظ تون کنه.
پاسخ:
الهی آمین
ممنون:)
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    درسته کسی نمی نویسه

    اما افرادی هستند که به صورت خاموش می خوانند اینجا را
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله و برکاته

    خوش می آیید به وب خاموشم
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">