صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

نمی دونم از کی بپرسم

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹ ب.ظ

یه سوالی مثل چوب لای چرخم گیر کرده، نمی دونم از کی بپرسم، دیر شده، واقعا به جوابش نیاز دارم، از کی بپرسم!

واقعا کسی رو نمی بینم!

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۱)

  • آقای ‌‌میم
  • یاد اون مسابقه از کی بپرسم افتادم:)

    پاسخ:
    گریه داره ولی

  • آقای ‌‌میم
  • توکل کنید به خدا پیدا میشه

    پاسخ:
    نمی دونم شاید حتی توکل هم بلد نیستم
    چون طولانی شد...

    سلام

    چه سوالی؟

    در چه موضوعی؟

    پاسخ:
    سلام خانمی
    سوال و موضوع رو نمی تونم از کسی بپرسم
    جز همون حکیم مشفق مسیحا دم

    سلام

    اگر سوال در حدی مهمه که مانع حرکت تون شده به نظرم باید از یک کسی بپرسید که جوابش براتون اطمینان بخش باشه، حجت باشه براتون.

    بنده گیرها و سوالات اساسی زندگیم رو از یک استاد اخلاق می پرسم.

    پاسخ:
    سلام
    چوب لای چرخ می باشد...
    مشفق و مسیحا دم و حکمت دان؟

    یه چیزی برام سوال مونده 

    که خیلی از پستهات مبهمن ولی چجوریه که من باز هم خواننده ات هستم :) !!

    بی ربط بود? همینه که هست :))

    ان شاءالله پاسخگوی مناسبت رو عاجل بهش دسترسی پیدا کنی 

    پاسخ:
    مبهم نیست که
    سوال بزرگی همچون چوب لای چرخ حیاتم مانده است...

    چیش مبهمه پاییز جون؟



    ممنونم از بابت دعا
    الهی آمین

    :) کلی گفتم 

    مثلا نوشتی یه سوال که جوابش طولانی شد

    کسی رو نمی بینم 

    حس می کنم مسائل، فکریه والا آدم یعنی من فکر می کنم ملاصدرا دارم می بینم با همون ادبیاتش وقتی تو مسائلش گیر می کرد (سریالشو میگما) :)

    آها یه چیز دیگه هم بگم 

    یکی پستهای من و تو رو بذاره کنار هم... می دونی ادبیاتت خیلی قویه 

    نوشتی 

    همچون

    حیات 

    مانده است 

    حکیم مشفق

    مسیحا دم 

    خخخخخ 




    منظورم از سریال ملاصدرا نوع ادبیاتش بود 

    اما اینکه ملاصدرا رو گفتم چون مسائل ایشونم فکری بود مسائل عمیق منظورمه 

    منظورمم از مقایسه خودم و خودت اون خیلی جلوتر بودن شما و خیلی از مرحله پرت بودنم بود 

    پاسخ:
    نظر لطف داری
    ولی اینطور نیست
    من از همه پرت ترم الحق

    کامنت قبلی ویرایش خورد البته واسه اینکه ترسیدم بدفهم نوشته باشم و ناراحت شی

    بعد دیدم نوشتی مبهم نوشتم 

    پاسخ:
    جل الخالق
    چه همه پیشرفت
    ادم می‌تونه نظرشون اصلاح کنه😊

    نه بابا نظر لطف چیه 

    تازه دارم فکرمی کنم که از نظر سنی از من کوچکتری 

    پاسخ:
    جدی گفتم
     دعا کن مارو حرم میری...

    خیییییییییییلییی وقته نرفتم 

    کربلا هم که امسال مجددا کنسل کردم :(

    پاسخ:
    حرم امام رضا رو میگم
    رفتی دعام کن

    جمله اولم حرم امام رضا بود دیگه

  • عباس زاده
  • او خواهد آمد ...

    پاسخ:
    تا اونموقع اگر کسی مساله دار باشه رستگار نخواهد شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">