صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

ممنون میشم کمک کنید

شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۱ ق.ظ

شبانه روزی چند ساعت میخوابین؟

از ساعت چند تا چند؟

در طول روز چند درصد اعمال و رفتارتون داره شما رو به هدفتون نزدیک میکنه؟

چند درصدش داره از هدفت دورت می کنه؟

 

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۰)

فقط شب ها عادت دارم میخوابم و در طول روز نمی خوابم مگه اینکه بیمار باشم ، حدوداً 7 ساعت تا 8 ساعت میخوابم (بستگی داره کی بخوابم که ممکنه یک تا دو ساعت جا به جا بشه ولی در کل ساعت 6 صبح بیدارم حتما )

تقریبا تمام روزم رو سعی میکنم در راستای هدفم باشه ( میتونم بگم 93% در راستای هدفمه و 7% هم دورم میکنه )

 

پاسخ:
ممنونم از بابت پاسخ تون
امیدوارم که خدا به همتتون برکت بده و به بالاتر از هدفتون برسید

خوابم عادی بود یعنی همون حدود هشت ساعت 

از روزی مادربزرگم فوت کرد قاطی شده 

شب دیرتر خوابم می بره و صبح هم دیرتر بلند میشم 

راستش قرص هم می خورم گاهی 

 

اما من طول روز نمی خوابم یعنی چشمهام بسته نیست اما تمام مدت درازم 

دراز و در گوشی و اینستا غرق 

 

هدفی ندارم که بخوام بگم ازش دور میشم یا بهش نزدیک 

تنها چیزی که یقینا دارم بهش نزدیک میشم مرگ هست

 

 

سلام 

پاسخ:
سلام گلم
خدا بیامرزه ان شا الله مادربزرگتون رو

چرا هدفی نداشته باشی خواهر من
فهمیدن، فهمیدن هرآنچه با مرگ یهو پرده ازش فرو می افته و ما کپ می کنیم. این هدف خوب و بزرگیه
همه مون در مسیر رسیدن به رجعت به سمت مبدا مون هستیم
و مرگ گذرگاه همه مونه
خدا بهت عمر باعزت و برکت بده ان شا الله
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • بین 4 تا 6 ساعت

    از ساعت 1 الی 7 صبح

    دو سوال بعدی رو در قالب یک توضیح جواب می دم
    با اینکه کم و بیش درگیر کم خوابی هستم ولی اینکه شب دیر میخوابم و صبح ها به زور از رختخواب بلند میشم واقعا آزار دهنده است. و همین مدل خوابیدن باعث دور شدن از بعضی اهدافم میشه.
    مشکل بعدی مشغولیت بیش از حده که باعث میشه صبح که از خواب بیدار می شم یه عالمه کار تل انبار شده داشته باشم که نتونم درست برنامه ریزی و هدف گذاری والا داشته باشم. ولی با همینه این ها یک سری کار هست که در راستای اهداف بلندی است در در سرم دارم.
    با همه این مشغله ها بعضی کار ها مثل غرق شدن در اینستاگرام و خواب بعد از ظهری نا به اعمالی است که از اهدافم دورم می کنه. و البته یه سری کار که دارای اهمیت کمتری هستند ولی انجامشون می دم که همین باعث میشه که کارهای با اهمیت بمونه.

    امیدوارم نظرم به کار بیاد

    پاسخ:
    بابت نظرتون ازتون ممنونم
    خدا خیرتون بده
    چقدر خوب
    کاش من هم میتونستم خوابم رو به 4 تقلیل بدم البته به خیر و عافیت و سلامتی

    هرچیزی توی ذهن هست تا وقتی روی کاغذ نیاد و بازه بندی زمانی دقیق و مشخص با جزئیات نشه خیلی تکون نمیده آدم رو
    خودتون قطعابهتر میدونید ولی اگر سعی کنید برنامه ریزیه رو زودتر جمعش کنید همه چی حل میشه

    شبها ۷ ساعت، روزا گاهی یه ساعت، گاهی ۲ ساعت که بنطرم زیاده ولی گاهی لازمه.

    معمولا از ۱۲ تا نماز صبح و بعد هم اون خواب روزم رو قبل ظهر انجام میدم، گاهی از ساعت ۹ ، گاهی از ساعت ۱۰ ، بیشتر از این دووم نمیارم خصوصا اگه دیرتر از ۱۲ خوابیده باشم.

     

    هدف که... نمیتونم درصد بدم، ولی در کل سعی می‌کنم با برنامه ام پیش برم. الان که اوضاعم بهتر شده، شاید حدود ۶۰ درصد نزدیک میشم...

    پاسخ:
    آفرین که بعد نماز صبح بیدار میمونی، دمت گرم یعنی
    ان شا الله به بالاتر از اهدافت برسی در مسیر سعادت دنیا و آخرتت، در خیر و عافیت و خوشی
  • محمد صادق
  • سلام!

    من ساعت ۲ می‌خوایم. فکر می‌کنم ساعت ۱ خوابیدن و ۸ بیدار شدن ایده‌آل باشه. البته این برای هر فرد متفاوته. مثلا به نظرم لزومی نداره یه زن خانه‌دار صبح ساعت ۸ بیدار شه! در مورد خودم دوست دارم انگیزه زود بیدار شدن را می‌داشتم ولی ندارم.

    در مورد قسمت دوم، خیلی کم. اصلا راضی نیستم.

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما

    2 شب خیلی دیر نیست؟
    من مدتهاست در آرزوی خواب ساعت10 و بیداری ساعت3 هستم
    ان شا الله من به آرزوم برسم و شما هم همچنین

    ولیکن یک زن خانه دار بیکار و بدون برنامه و بدون قصد پیشرفت به خودی خود تایم خوابش با ما ارتباطی نداره
    کما اینکه همچین بی ارتباط هم نیست و ما دوست داریم زن ها آباد بشن تا جامعه ای رو آباد کنن
    ولی خب وقتی یک مادری خانه دار و دانشجو باشه یکم خواب و زمانش و کم و کیفش مهم میشه


    لطفا در مورد قسمت دوم هرچه زودتر به رضایت برسید ان شا الله خدا توفیقتون بده

    خوب من چمدونم با مرگ چه چیزی می افته؟

    همش چیزهاییه که بهمون گفتن و نمی دونیم واقعیه یا نه 

    پاسخ:
    منطقیه به نظرم
    وگرنه با عقل یه گوسفند هم می تونستیم بخوریم و بخوریم و بزاییم و لذت ببریم
    این سطح از عقل و فهم و احساس از دنیا فراتره ظرفیت ش

  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • الان بقیه نظرات رو هم خوندم. و در تکمیل نظر خودم باید بگم که منم خیلی دوست دارم که حداکثر ساعت 11 شب خواب باشم ولی خیلی سخته

    پاسخ:
    خیلی خوب میشد اگر سبک زندگی ها همه سالم می‌شد
    پدربزرگ و مادربزرگ هامون رو ببینید
    انگار اصلا نمی تونن بعد نماز صبح بخوابن
    حالا ما...
    ساعت بیولوژیک رو دفنش کردیم
  • عطار کوچولو
  • خوابم به تناسب کاری که دارم تغییر می‌کنه.
    مثلا الان که صبح‌ها باید برم سر برنامه، حدود 1 میخوابم و قبل 6 بیدار میشم. گاهی هم خواب بسیار زیادی دارم. مخصوصا ایامی که کار‌های فوری کمتری دارم. و این خوب نیست.

    در مورد هدف، به نظر میرسه کم کم دارم به ریل‌گذاری هدفم نزدیک میشم. اما فاصله بسیار...

    پاسخ:
    احسنت به شما
    هدف ریل گذاری شده یک نکته‌ی طلایی بود
  • عباس زاده
  • سلام

    خیلی سئوال سختیه چون قانون خاصی نداره هم ساعت خواب و هم میزانش چون ذاعقه ها تغییر کرده متاسفانه و امکان نیست  آن تایم باشه

     

    درخصوص اهداف هم تلاش میشه و نتیجه اش سعی میکنیم نهایی باشه اما گاهی نمیشه 

    پاسخ:
    سلام 
    قانون خاصش باید ساعت بیولوژیک باشه که همونطور که بیان کردید ذائقه ها تغییر کرده و بیمار شده...

    ان شاء الله که به هدفی که براش خلق شدیم برسیم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سلام 

    یکی از دغدغه اای ما شده 

    ولی چ کنیم که باتوجه ب تغییر شغل همسر واقعا نمیشه کاریش کرد

    متاسفانه تایم خوتب ما خیلی افتضاح

    و حدودا بعد یکسال کار کردن روی این مورد تازه رسیدیم ب حدودای ۱۱ شب تا ۱۰ صبح گاهی هم ۱۱ صبح 

    ک خیلی طولانیه متاسفانه

    پاسخ:
    سلام خواهر


    کاش درست بشیم همگی
    از خیلی چیزا مونده و رونده شدیم توی این سبک زیستن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">