صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

مخاطب خاص دارد - شما هرگز نخوانید

شنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳ ق.ظ

بعد از سه دهه زندگی اجازه بده از تو بخواهم خودت را به قدر فهم و شعور و ادراک من به من نشان بدهی.

به یاد نامه های کودکانه ای که در رودخانه ی زهره انداختم برایت

به یاد دعاهای عهد سحرهای نوجوانی که با اشک شوق برای پیوستن به تو می خواندم

به یاد نیت حداکثری در سطح شعور خودم که از انتخاب همسر و حمل و شیردهی فرزند داشتم

به یاد دست به دامنت زدن هایی که ...

من به دامن کسی باید چنگ بزنم. باید در آستان کسی مو پریشان کنم و جامه بدرم

باید به پهنای صورت اشک بریزم و همه ی آه های جانم را در آغوش کسی داد بزنم

تست کرده ام، کسی نیست

جز تو

به ما گفته اند مقام می بینی، سلام جواب می دهی، کلام می شنوی، از احوال ما آگاهی...

به جدت قسمت می دهم. مرا ببین و بشنو و این دیدن و شنیدن را به من نشان بده. نشانم بده دیدن و شنیدنت هست و اثر دارد

دل و جانم سوخته، دست بر دل و جانم بکش...

 

 

#مخاطب غیر خاصی که خواندی لطفا لایک نکنید هرگز

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">