صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

فقط تو بخوان

يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۵:۵۶ ب.ظ

میدونم نماز شب آثار بزرگی داره، میدونم اگر کسی شب نداشته باشه و اشک و خلوت نداشته باشه در عالم سماق مکان داره گذران عمر حداقلی می‌کنه

اما

هرکسی لیاقت نماز شب خوندن پیدا نمی کنه

این سهل ممتنع که سعدی توی دبیرستان می‌گفت همینه

سهله نماز شب، درازکش هم میشه خوندش، خواصش هم تضمین شده است. کمتر کسی هم هست که ندونه همچنین اپشن ویژه ای در عالم برای اتصال زمینیان به ملکوت قرار داده شده، ولی اون ممتنع بودنه کار خودش رو می‌کنه...

البته خداجان من تمام قد با خودم بارها و بارها مواجه شدم، فقط یک نخ مونده تا قطع شدن این طناب

اینکه نمیتونم قبول کنم تو خلقت بنده ات رو به طور کامل به مواقعه ی زوجین تفویض کرده باشی. میدونی خدا

یه وقتایی هست که گیج میشم

نمیفهمم الآن دقیقا تکلیفم چیه

تو شنیدی حرفامو؟

فهمیدی چی میخوام ازت؟

لایقم ندونستی که بهم ندادی؟

یا خواستی چی؟

یا کلا چی

میدونی خدا

دوست دارم علامت بزرگی که کور مادرزاد هم ببینه نشونم بدی،نشونه ی ارام بخش

 

مو به مو منو به من نشون دادی

دستم رو بگیر حالا که شکستم 

این جور زیستن ان زیستنی نیست که رنگ و بوی تو بده به من

نچنی...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">