صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

مغبون

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۲۸ ق.ظ

من سه میلیون و نیم ضرر کردم.

یک و نیم میلیون پارچه خریدم.

۲میلیون دستمزد دوخت دادم.

تهش شد دوتا تشک گنده و بی قواره که اصلا برای کنار سالن کاربردی و زیبا در نیامد که نیامد...

اعتماد کردم به لحاف دوز پیر با گوش سنگین و طماع، که هیچ وعده ای رو وفا نکرد و گند زد به پول و پارچه...

الان من غمان بیهوده می‌خورم...

ام اینکه چرا کارت کشیدی به‌اعتماد چی و چی! قبل از اطمینان به صحت حالا...

الان حس مغبون شدن و گول خوردن دارم...

استغفرالله...

با همون پول میشد بهتر و شیک ترش رو حاضری خرید..

 

خدایا، منو مغبون لحاظ دوز طماع و بی وجدان دنیا نکن 

 

 

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">