صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

حسینِ من، بیا و این دل شکسته را بخر...

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ

کربلا؛ حداقل چهارهزار نفر در جبهه ی دنیا پرستی، هفتاد و دو نفر در سپاه ولی الله.  فاجعه ست این همه عبد دنیای دون شدن. این آمار نگرانم کرد. ترسیدم از جبهه گیری خودم اون وقتی که پسر حسین ابن علی، مهدی موعود، دارن میان. اونوقت من کجام؟ آخ خدا... آخ خدا... تو می دونی، خودمم یه ذره از عمق فاجعه رو باخبرم، دستم به دامن حسینت خدا، دستم به دامن حسینت خدا...


+یا اباعبدالله، دوست دارم، لازم دارم، راهی نیست جز این، باید عاشقت بشم. باید جونِ ناقابلم رو برایِ تو بدم. ای خدا تو شاهدی که حقیقت آنکه نه در خورد اوست جان عزیز ولیک در خورِ امکان و اقتدار منست... امام حسین کمک... اینِ دل رو بخر، لطفا.

  • صحبتِ جانانه