صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

دلم می خواد!

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ
عنوان مسخره ای انتخاب کردم می دونم:|
ولی اون چیزایی که تک تک سلولهای روح و جان من الآن بهشون نیاز داره اینه!(علی الظاهر)
1.دریا، ساحل، اونجا قدم زدن، ساعتها قدم زدن، فکر کردن، دویدن، ایستادن، نشستن، همه ش توی همون ساحل، البته ساحل خلوت!
2. کوه، برم بالا. بشینم، برسم به قله، داد بزنم، گریه کنم، خدا رو صدا کنم. حرف بزنم باهاش. بعد گریه کنم. گریه کنم. گریه کنم تا ...
3. شادی! یه شادیه عمیق! ولی میسر نیست. وقتی اینهمه دل آشفته و چشم گریان توی دنیا هست هر خوشی ای فقط یک لحظه به غفلت خوشیه. بعدش روضه ی مکشوفه اگرچه نعمت بودنش رو خوب بودنش رو با تک تک سلولهات می فهمی و شکر می کنی.
4. یک صحبت جانانه، صحبت جانانه.... جانم بگیر و صحبت جانانه ام ببخش؛ کز جان شکیب هست و ز جانان شکیب نیست

یه چیزیو بذار بهت بگم؛ مقصود من از کوه و دریا و دویدن و قدم زدن و گریه و نشاط همون صحبت جانانه هه ست! همون صحبتی که از هوا برام ضروری تره...
  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۸)

  • پرواز سپید
  • سلام ریلکس کن. تکنیک های تن ارامی بهت خیلی ارامش میده. بعدشم ال یاسین بخون
    پاسخ:
    سلام
    :)))

    آخه تو نمی دونی من ز کودکی با کوه و دریا مانوس بودم
    اینا حکم آب و هوا رو برای من دارن:)
    آل یاسین رو چشم ولی ریلکس چطوریه؟
    من با کوه رفتن ریلکس میشم:)
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    روح وسیعتون رو شکر...
    بزرگی می گفت، اخر شب ها با صاحب الزمانف آقا جانمان، صحبت کنین. عجیب اثراتی داره این صحبت..
    نوووووووووووشتان باشد این صحبت جانانه.. همان که او، تو را می بیند کافی است.. تو سخن بگوی..

    روزیتان باشد الهی پر نورها
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر خواهر بزرگوارمون:)

    ممنون از بابت این نسخه یِ ناب:)
    اجرکم عندالله

    سربلند و عاقبت بخیر باشید
  • پرواز سپید
  • تکنیک تن ارامی رو توی نت جستجو کن اگه نبود بگو توضیح میدم کامل :)

    پاسخ:
    دیدم توی نت!

    سپاس:)

    کار ما با این چیزا حل نمی شه احتمالا!
    رابطه ی ما با کوه و دریا یه مدل دیگه ست
  • سوته دلان
  • سلام

    عنوان مسخره ای نبود اتفاقا...

    منم دلم اینارو میخواد فقط حیف که در حال حاضر دست کوتاه است و خرما بر نخیل :(

    از همه ی اینا فقط شاید به صحبت جانانه بشه دست پیدا کرد اونم به لطف خودش...

    پاسخ:
    سلام  رحمت خدا برشما

    واقعا حس دست ما کوتاه و خرما بر نخیل است بهم دست می ده وقتی موقعیتش نیست...

    ان شاءالله که دست بده این صحبت جانانه...
  • ... راستان ...
  • ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
    موجیم که آسودگی ما عدم ماست


    پاسخ:
    آره واقعا...
    حست شبیه این روزای منه که دلم میخواد به اندازه تموم آشفتگی‌هام داد بزنم :(
    پاسخ:
    اگر مرد بودم می زدم به کوه...
    اگر مردی هم پات میاد بزن به کوه...

    تازه می شه روحت
  • پرواز سپید
  • خوب دختر جون وقتی تن ارامی میکنی ذهنتو میبری سمت یه جایی که دوستش داری مثل کوه یا دریا یا جنگل با ذهنت میری اونجا  و حال میکنی!
    شاید بودن نباشه ولی تاثیر خیلی زیادی داره
    پاسخ:
    :)
    داستانِ وصف العیش نصف العیشه یعنی؟
    +
    تجربه نکردم، تنهایی از پسش برمیام؟
    البته کوه به ما نزدیکه ها!
    یعنی یه رب ماشنو بگازی به جنگل هایی می رسی اعجاب انگیز و کوه هایی بوسیدنی:)
  • پرواز سپید
  • یه جورایی
    ذهنت همون امواجی رو ساطع میکنه که موقع دیدن این مناظر
    اره تنهایی برمیای کار خاصی نیست! اصلا هم ایراد نداره...
    اگه دسترسی به یه مشاور داریو نمیتونی خودت شروع کنی کار رو برو ازش یاد بگیر یه بار کمکت میکنه که یاد بگیری بعدش از دفعه بعد خودتم میتونی انجام بدی.
    خیلی کار راحت و خووبیه
    بعد از اون بشین آل یاسین بخوون که اصلا عشقه!
    پاسخ:
    آها!
    خاله م این رشته رو خونده، می خواد امتحان دکتری بده حالا؛ زمینه ای شد برم صله ی رحم و سربه سرخاله جان گذاشتن:)

    پس تجربه می کنیم ان شاءالله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">