صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

یواشکیانه هایَم

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ب.ظ

در دفتری دارم یواشکیانه هامو می نویسم

یه موقع هایی بود پست رمزدار می ذاشتم، بعد بیان دست شما رو می گرفت، میاورد سر وقت اون پست ها، بعد خجالت منو می فشرد که نمی تونستم رمز بدم:|

دیگه ان شاءالله یواشکیانه ها را یواشکی می نگارم...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۸)

:-)
پاسخ:
:)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)
    پاسخ:
    :)
    من سه تا پست تا نصفه خوندم بعد میگم وا اینو که خوندم
    بعد هی میام پایین
    اخر از رو اخرین مطلب یافتم
    سعی میکنم یواشکی هامو فریاد کنم تا کسی کنجکاو نشه:)
    پاسخ:
    :)
    آخی چه اذیتی کرده شما رو این وب ما...

    ای بابا! دفتر خاطراتمو بیام ورق ورق کنم بذارم دم چشم همه:(
    نمیشود!
    حرفهای مگو توشه

    (ستاد بیشتر کنجکاو بکن مخاطبانت را)
    :)
  • پاک باخته
  • نه نه 
    ننگار

    بیا اینجا بنگار
    رمزتو حک کنیم
    والا
    پاسخ:
    !
    سلام
    هر جور دوست داری
    {البته ما نیز به رمزدارانه ها عادت کرده بودیماا;) }
     :))
    پاسخ:
    سلام بر خواهر

    :)


  • پرواز سپید
  • پیازی شدی!:)))
    پاسخ:
    پیازی یعنی چی؟
    o_O
  • ناردخت ...
  • همه یه جای دنج برا خودشون لازم دارن...
    پاسخ:
    آره واقعا
  • .. مَروه ..
  • این مطلبه کجاست؟!
    تو صفحه ی اصلیت نبود!!!
    پاسخ:
    آره بعضی نوشته هارو از صفحه اصلی دور می دارم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">