صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

یار مفروش...

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ

یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد

آنکه یوسف به زر ناسره بفروخته بود


دلم سوخت از نتیجه ی انتخابات شهرمون، استانمون. دلم سوخت. غصه م شد. وقتی ذائقه ی مردم من به ارزشهای انسانی و انقلابی بی میل شده من باید کجا داد بزنم؟ وقتی ذائقه نون به پول و نون متمایل تر از عزت و اعتلای انقلاب اسلامی شده باید چه کنم؟ باید چطوری زیر بار این غم دووم بیارم؟ مردم من رای شون رو هدر دادن. دیگه لیاقت  این نماینده ی فهیم و خردمند و فرزانه رو ندارن. باید نماینده شون کسی باشه که با پول عزت و شرف اونارو در قالب رای هاشون ازشون خریده. بعضیاشون عزتشون تبدیل شده به یه اتوموبیل و هرروز باید بر مرکب شرف!! خودشون سوار بشن از این پس. بعضیا هم یه ماه پول نونشون رو از فروختن شرافت و حق انتخابشون بدست آوردن.

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۱)

:(
نتیجه ی انتخابات خبرگان استان ما خوب بود و واقعا خدا رو واسش شاکرم ..
چون فکرشم نمیکردیم این آدم رای بیاره.. اما آورد :)
اما واسه مجلس.. اصلا !
چنین انتظاری هم می رفت البته..
خدا آخر و عاقبت هممونُ به خیر کنه..
پاسخ:
الحمدلله که مردم شما رو سفید شدن....

الهی آمین
  • المستغاث بک یا صاحب الزمان
  • ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم...
    داریم بی لیاقت میشیم
    مهدی نیا
    مهدی نیا
    پاسخ:
    :(((
    مردم استان ما رو سفید نشدن...
  • خانم الفــــ
  • ذائقه ها عجیب تغییر کرده...
    پاسخ:
    عجیب...
    عجیب...
    ای گفتی ای گفتی
    بخدا دارم از صب گیج گیج می زنم
    اونقدر که احساس می کنم دلم می خواد برم بمیرم
    دوره قبل تعصب فرستادن و این دوره
    یه دل دزده
    باورت میشه یه روستا رو با یک دست کت و شلوار ریش سفیدش خرید
    رای اولیا رو با بادکنک سفید
    وااااااااااااااااااااااااای
    دلم مرگ میخاد مرگ مرگ....
    از صب دلم میخاد بنویسم نمیتونم عزت و شرافت مفت فروختن مفت
    احمقا بعضیا نباید رای بدن وقتی با یه نهار نمک گیر میشن ابلهن ابله که رفتن زیر دین یه دزد 
    وای
    پاسخ:
    :(((
    دلم پره نبات
    پر...
    عزت و شرافت رو نخواستن خیلی از مردم
    جاهلانه
    پیروی کردن از مقاصد دشمنشون...
    سلام
    اینکه ما ناراضی هستیم و ناراحت
    نتیجه کم کاری های خودمون
    و ایضا بی شعوری برخی از مسئولین و کاندیداهای محترم هستش
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    ما کم کاری کردیم شدید
    ولی همیشه یه دشمن قسم خورده داریم...
    رای تهران عجیب تلخ بود.
    پاسخ:
    عجب ذائقه ای داشتند تهرانی ها....
    چرا تهران اینطوری شد؟؟!!
    خدایا..
    جُدا از رقابت بودنِ انتخابات،
    کاملا نشون داده شد چه جهش فرهنگی اتفاق افتاده..
    پاسخ:
    فرهنگ دچار بهران شده در تهران
    باز دلمون به شهرستان ها خوشه.. گرچه میل و گرایش به پایتخت ممکنه مردم شهرهای مارو هم دچار همون بحرانی کنه که تهرانی ها بهش دچار شدن...

    توی رشت هم البته اوضاع بهتر از تهران نبود...
    بدتر که یکی با شعار کیست مرا یاری کند با اختلاف فاحش اول بشه.. چرا چون اصلاح طلب بوده .. بعد بدونی از همه بیشتر هم شانتاژ کرده...حالا از بیشتر اونایی که سنگ اصلاح طلبی رو به سینه میزنن بپرسی مسلکتون چیه حرفی ندارن واسه گفتن!!!

    پاسخ:
    :(
    مردم ذائقه شون عوض شده خواهر
    فرهنگ تیرخورده
    فرهنگ مردممون بیمار شده
  • عطار کوچولو
  • مردم ذایقه شون عوض شده اما بعضا یوسفی هم نیست که به زر ناسره بفروشندش یا نفروشند!

    تهران تا حدودی اینگونه بود.
    پاسخ:
    اللهم اختم لنا بالخیر
    سلام

    من این چیزا رو میدیدم... برای همین هیچ وقت صدق رو در فریاد آقا بیای مردم باور نکردم ...
    هیچ وقت...

    ذائقه مردم هم عوض نشده... ذائقه همین بوده... فقط بستری فراهم شد تا ذائقه خودش رو نشون بده...

    آدم این مسائل رو که میبینه مظلومیت اولیا الله و معصومین رو بیشتر درک میکنه...

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    منم باور نکردم این فریاد ها رو:(
    ولی همیشه فکر کردم که آیا اگر خودم یه جایی یه گوشه ای دعاکردمکه آقا با...دعای خود من باورکردنی و قابل اتکابوده یانه!

    ذائقه ی مردم تغییراتی کرده، به کلی عوض نشده ولی یه تغییراتی کرده، به خاطر فرهنگ دیکته ای و رفاه طلبی و آسایش طلبیشون و...

    مظلومن...بله...
    :((


    ممنون بابت نظر خوبتون
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    تغیر ذائقه مردم 

    دلیلش را باید از چه کسی جویا شد؟


    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    باید همه جانبه بررسی بشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">