صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

دلتنگی حرم

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ق.ظ

 

توی خوابگاه بعضی وقتا بچه ها که بدجوری دلتنگی به بچه ها غلبه می کنه؛ دچار بیماری هوم سیک(Home sic)می شن به عبارتی. معمولا از هر بار بازگشت از خونه نمودار حال روحی دخترا به سرعت سیرنزولی پیش می گیره و حداکثر بعد از یه ماه دوری(در بهترین حالت) هوم سیک عارض می شه. دیگه همه می دونن که نباید دم پر این بانوی مکرمه و معززه بگردن.
شما که به بیماری هوم سیک ما می خندی، دلتنگی با این شدت رو تجربه کردین یانه؟
مثلا فکر کن مشهد نرفته باشی یک سال و شش ماه، چه حالی می شی؟
حرم سیک نشنیدی تاحالا؟
دم پر من نیاد کسی، حرم سیک گرفتم، یک سال و شش ماه دوری بد جوری حال خراب می کنه...
الآن من حرم نیاز دارم...
یه گوشه ی حرم نشستن
حرف زدن
درد دل کردن
شکر کردن
التماس ...
احتیاج ...
عقده ی دل ...
اشک ...
بغض ...
ترس ...
نیاز ...
حاجت ....
حرم نیاااز دارم...

 



 
  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۰)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله که فراق امام پایان پذیرد. آدم بی امامش مثل ماهی بیرون آبه. یا امام رئوف مشهدالرضا، پای بوس شما، هر چه زودتر، نصیب این دل های بی قرار.
    پاسخ:
    خرم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد
    آرزومند نگاری به نگاری برسد



    +آمین
  • . خانم الف .
  • باشه دم پرت نمیام :(
    اما منم حرم میخوام :'(
    پاسخ:
    :))
    حالا من یه چیزی گفتم
    شما بیا :)


    +حرم روزیت آبجی
  • . خانم الف .
  • باشه اومدم :دی
    یکمی این روزا عجیب شدین!
    انگار حالتون گرفته ست.. از اینجا حس میکنم!
    پاسخ:
    :)
    خوش اومدی گلم

    عجیب شدم؟
    چه جالب
    کاش یکم بیشتر بگی ببینم چه دسته گلی به آب دادم در روابطم بارفقا!

    حال دلم این روزها غالبا دلتنگیست...
    آخدا!
    ببینید زهرا خانومم حس کرده حال گرفته ی منو از این فاصله!
    شما که از رگ گردنم هم نزدیک تری!
    دریابم خداجان...
    وقتی تشنه تر میشی که عزیز ترین کست هر روژ از مشهد بهت زنگ بزنه و تو یک‌سال و نیم‌باشه حرم نرفته باشی
    پاسخ:
    به همین زودی شد عزیز ترین کست:))
    خدابرات حفظش کنه
    اینم حرفیه...
    :)
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بابا!
    حرم نیاز داره، می فهمی؟!!!
    می گه نیا، نیا دیگه!!!
    می بینی که حالش خوب نیست!!!
    من می دونم چی باید بهش بگم!
    خواهرجان!
    الهی به زودی زود تو باشی یک کنج خلوت ....
    تو باشی و آقا دلم تنگ بود!!
    تو باشی و شب های تا صبح اشک و مناجات و صحبت!
    الهی که حاجت روا شی!
    یازهراجانم
    پاسخ:
    :)))
    آخ خدا خیرت بده رفیق
    الحق که خوب دعایی کردی
    به هزاربرابر بهترش برای شما اجابت بشه ان شاءالله...

    :)

    ممنونم
    منم حرم لازمم:(
    پاسخ:
    روزیت بشه الهی نبات بانویِ عزیزم
    منم میخوام
    منم میخوام
    منم میییییییییییییییییخوام
    پاسخ:
    ان شاءالله به زودی روزیت بشه:)
    الهی که همین روزا روزیت شه عزیز
    پاسخ:
    آمیـــــــــن به این دعای قشنگت
    برای شما نیز همینطور خواهرگلم
  • علی رسولان
  • منم هوم سیک میشدم
    یادش به خیر
    این نوشته رو خیلی دوست داشتم
    ذهنتون پویا حرم نصیبتون
    میگما یه وقتایی که حرم سیک میشین برگردین سمت چپ یه سلام بدین شروع کنین زیارت نامه خوندن
    من که معتقدم گاهی از این راه دور روزیِ بیشتری میدن خدا را چه دیدی شاید اون نزدیکی ها به درد نخوره و این دورخوندن ها راهگشا باشه
    پاسخ:
    پس خوب درک می فرمایید این درد دلتنگی را...

    نظر لطفتونه

    خیلی دنبال شماره تلفن امام رضا(علیه السلام)گشتم که از دور سلام بدم و زیارت....
    ان شاءالله به جامعه ی کبیره پناه می برم از ان پس راس ساعت دلتنگی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ان شاءالله
    ان شاءالله
    ان شاءالله

    بزودی زود زود روزیتون

    منم خیلی دلم میخواد....
    پاسخ:
    ممنونم
    روزی شما نیز هم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">