صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

اینجـا برایِ از تـو نوشتن هوا کم است

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

اینجا باب الجواده

و من محتاجِ یه لحظه...

یه لحظه نفس کشیدنم توی این هوا



+السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی...

+تو رو خدا بطلب، ایندفعه با قلبی آرام قرارم بده، قرارم بده، قلبم رو آرام کن...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۲۷)

  • سید مجتبی خوش نظر
  • سلام به وب من که آدرسش هم perfect-learning.blog.ir هست سر بزن آموزش های خوبی میزارم :)
    پاسخ:
    سلام
    ما هم به شدت نیازمند هوای باب البهشتیم. . .
    پاسخ:
    خدا روزیتون کنه ان شاءالله
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • چه عکسی...
    عجب حال و هوایی...
    پاسخ:
    :)
    روزیتون بشه ان شاءالله
  • عباس زاده
  • السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام
    ان شاالله که پایان ماه مبارک میریم اگه مشکلی پیش نیاد




    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    ان شاءالله
    والا من خوابش رو هم ندیدم
    پاسخ:
    ان شاءالله توی بیداری ببینی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • من نیز:(
    پاسخ:
    روزیت ان شاءالله
  • آیات نورانی
  • اللَّهُمَّ وَ لَا تَکِلْنِی إِلَى نَفْسِی طَرْفَةَ عَیْنٍ أَبَداً

    سلام؛
    قرآن، حرفی برای تمام فصول؛
    ظرایف و دقایق حول قرآن کریم در کلام رهبر قرآنی؛
    کتاب خوان باشیم؛
    پاسخ:
    سلام
  • التحقیر الاحقر
  • سلام و نور و رضوان
    با مطلبی در باره علّامه عزیز _ عبدالحسین امینی (رضوان الله تعالی علیه) _ منتظریم
    پاسخ:
    سلام

  • بیـ کـــــرانه
  • گنبدت مالِ همه، باب الجوادت مال من
    جای ما پشتِ درِ می خانه باشد بهتر است

    دو سه روزیست
    دلم
    باز
    هوایی شده است....
    پاسخ:
    آخی...

    آخه آقا خودشون فرمدند که زمانی که مضطر شدید از ما کمک بخواهید. آدم لازم داره، یعنی قلب آدم مضطر میشه . باید بره سرش رو بذاره روی دان آقا و بغض ایام رو باز کنه، بغض توی سینه بمونه آدم مریض میشه. کُند میشه. مثل دارو به ضرورت نیاز داره دلم به پابوسی آقا...نیاز داره و لیاقت نع...
    غم های زمانه ام که بی حد باشد
    یا آب و هوای دل من بد باشد
    در تق تق این قطار حل خواهد شد
    وقتی حرکت به سوی مشهد باشد
    پاسخ:
    آی خدا...
    آی خدا...
    :(((
    هوای خراسانم
    آرزوست
    پاسخ:
    شما که دو قدمه راهتون
    برید
    بی معطلی
  • عمار رهبر
  • هوالمالک
    سلام ...
    طاعات و عباداتتون قبول باشه
    در «راه شهدا» منتظر شما هستیم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    بسم الله الرحمن الرحیم
    حضرت سلطان!
    سلام علیک

    یازهراجانم
    پاسخ:
    السلام علی علی ابن موسی الرضاالمرتضی
  • خانم الفــــ
  • ان شاءلله نصیبتون..نصیبمون...
    پاسخ:
    ان شاءالله
    وقتی دیدم نوشته ای می روی نمی دانی چقدر ناراحت و وقتی دیدم دوباره آمدی نمی دانی چقققدر خوشحال شدم:)))

    پاسخ:
    فدای محبتت خواهرجان

    خوشحالم که بعد از مدتی باز بهم سر زدی

    ^__^
  • محترق الزهرا(سلام الله علیها)
  • رضا مشو که بیفتم
    چو مرغک زاری کز 
    آشیانه بیفتد...
    یا سیدی و مولای
    یا علی این موسی الرضا
    علیک 
    الاف التحیه و الثنا
    پاسخ:
    شبیه مرغک زاری کز آشیانه بیافتد
    جدا زِ دامنِ مادر به دام دانه بیافتد
    ...
    شده ام آقا، همینگونه شده ام...دریاب...
  • محدثه انصاری
  • چقد دلم هواشو داره. کاش قسمت میشد.

    ان شالله روزی هر سالتون باشه

    ممنون از حضورتون در وبم
    پاسخ:
    ان شاءالله
    خواهش
    چه محتاجم به این دیدار
    به این بوسیدن دیوار
    به اینکه از قلــــــــبم
    بگویم حاجتی دارم...
    پاسخ:
    آخی...
    الهی روزی شماو ما بشه
    خدا کریمه
    از ته دل صداش کنید شما رو می طلبه
    پاسخ:
    ان شاءالله...
    ان‌شاالله روزی همه‌مون بشه...
    پاسخ:
    ان شاءالله
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • دلم خاااااااااااااااااااسسسسسسسست :(
    پاسخ:
    روزیت بشه ان شاءالله
  • چشم چشم دو ابرو
  • ای جانم ...
    پاسخ:
    حق...
            حق...
    آخ آخ ..... ینی میشه امام حسن روزی امسالمونم بده .....
    پاسخ:
    آره ان شاءالله

    به حلقه های ضریحت دلم گره خورده...

    گره گشای من،این بار این گره مگشای


    کـــاخ همـه شاهـان جهـان را که بگـردی

    دربــار کسـی پنجره فولاد نــدارد

    پاسخ:
    حرم روزیتون
  • رافضیــة ...
  • دلتنگتم یا امام رضا....
    پاسخ:
    حرم روزیتون
  • نجمه خانم
  • سلام 
    ولی این عکس باب الرضاست..
    :)
    پاسخ:
    سلام

    دقت کنین بیشتر!!
  • دلتنگی ابرها
  • سلام
    سبک وبلاگتون رو دوست داشتم
    از خانه داری تا عاشقانه گس و کوتاه کردن موهای خواهر کوچولو ک من رو خندوند :-)

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    خوش آمدید:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">