صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

وفا

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ق.ظ


وفا داران اندک اند...


+

خدایَ م!

دور بدار از دل َم بی وفایی ها را

لطفا

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۳)

الهی آمین از دل هممون ..
پاسخ:
آمین
اندک که چه عرض کنم...
تعدادشون تقریبا به صفر میل می کنه!!!!!
:|
پاسخ:
هعی...

خدا به داد برسه من از این بی وفاها نباشم هرگز و هرگز و هرگز...
خدا هم دنبال بنده های با وفاست... چقدر بدعهدی و بی وفایی کردیم خدا داند
پاسخ:
من نگفتم شما اسم خودتونو بگیدلطفا؟
منتظرم باشناس نظربذارید زین پس

+بله که دنبال با وفاهاست

بله کمن همون هارو ام بعضیا مجبور میکنن بی وفا بشن :|
پاسخ:
مجبور نشونده هاشون هم هستن که اونا مقصود کلام اند
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    مومن اندک است ...


    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله

    حق..
    حق..
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
    که در طریقت ما کافریست رنجیدن.

    به خدا پناه ببریم از کفر ورزیدن
    پاسخ:
    پناه می برم به خدا ..
    به نظر شما چه هدیه معنوی یا مادی ای میتونه جذاب ترین هدیه برای یه مرد باشه؟
    پاسخ:
    دنبال هدیه برای روز مرد هستید؟
    اگر چیزی پیدا کردین من رو هم در جریان بذارید:)

    + والا بستگی به سلیقه ی طرف مقابل شما دارد!

    الهی امین
    پاسخ:
    آمین
  • صِفر کیلومتر
  • ادم بی وفا ادم قدرنشناسیه که  خودخواه و طلبکار همه است
    پاسخ:
    حق می فرمایید...
    خدا از وفاداران قرارمان بدهدان شاء الله
    دور بدار...
    پاسخ:
    آ مین
    عالی 
    آمین 

    پاسخ:
    حق
    دل مپرسید چرا سوخته یا می سوزد
    هر چه شد باب وفا سوخته یا می سوزد
    برق آن جلوه گر این است که من می بینم
    خانه ی آینه ها سوخته یا می سوزد
    پاسخ:
    چه شعر سوزناکیست



    ناشناسا!
    خود را معرفی نکردن بد است
    :|
  • صحبتِ جانانه
  • خدا به داد ما برسد با این مخاطبان نقاب ناشناسی بر چهره کشیده
    :-)
    خدا خیرتون بده
    من که دقت نکردم ببینم شما ناشناس ها یکی هستید یابیشت...
     شناختن من شما را چه زیانی به شما می رسونه؟
    سپاس از شما، خیالم ناراحت نیست از این بابت!
    منتهی توصیه می کنم علت موجهی برای کارتون داشته باشید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">