صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

یا رب

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

‌ خدایا !

خدایاچگونه تورابخوانم درحالی که من، من هستم

(بااین همه گناه ومعصیت)

وچگونه ازرحمت توناامیدشوم درحالی که تو، توهستی

(باآن همه لطف ورحمت)

خدایا توآنچنانی که من می خواهم

مرانیزچنان کن که تومی خواهی


کمک خدایا، لطفا....



  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۷)

  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • الـــــــــــــــهی آ مــــــــــــــــــــــین
    می دونی روح مازوخیسم شما ها قوی تره....
    خدا خیلی خیلی خیلی زیاد مهربونه....خیلی زیادا....خدا شبیه مادر من سریع الرضاست....خدا دلش قد گنجیشکه....دلش طاقت نداره بنده هاش این همه این همه باورش نداشته باشن....

    پاسخ:
    این دعای کتابه...

    دلش قد گنجشکه منظورت خیلی رئوفه
    اوهوم

    خدایا اگر کم باور تون دارم ببخشد
    سلام علیکم

    بند بعدی دعا مناسب درخواست تون هست
    الهی اذا لم اسئلک فتعطینی فمن ذا الذی اسئله فیعطینی ...
    دعای دلنشین و زیبایی هست
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله

    ممنونم

    الهی آ مین
    الهی
    انت کما احب
    فجعلنی کما تحب
    پاسخ:
    آ مین
    بسم الله الرحمن الرحیم

    إِلَهِی کَیْفَ أَدْعُوکَ وَ أَنَا أَنَا وَ کَیْفَ أَقْطَعُ رَجَائِی مِنْکَ وَ أَنْتَ أَنْتَ

    کس بی کس
    به فریاد دلم رس!

    یازهراجانم
    پاسخ:
    الهی....
    هوووم



    سلام
    پاسخ:
    سلام خواهر جونم

    خدا خدا....
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    شبیه مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری بود ....

    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام

    چه جالب...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">