صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

شرمنده میشم...

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۱ ب.ظ

از اینکه یم نقر خدمتکار مدرسه، دانشگاه یا محل کاری باشه که من اونجا هستم ناراحتم می کنه. من باید جاهایی که زندگی می کنم رو تمیز کنم نه کس دسگخ، من باید برای خودم چای بریزم نه اینکه یک قرد دیگه در کسوت آبدارچی...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۲)

چرا این فکر رو میکنی؟
این یه تقسیم وظیفه اس
اگه مردم ما به دو چشم‌ به کارمند و آبدارچی نگاه میکنن مشکل از اون هاست.
حتی حضرت زهرا هم خادمه داشتن
ولی به چشم یک انسان بهش نگاه می کردن
پاسخ:
خادم حضرت زهرا افتخاری بوده شاید!نمی دونم
و اصلا وضع کاری اون موقع با الان فرق داره. الان زحمت ها کمتره...خدمات آماده فروش هم فراوان...
همین لیوان چای رو دلم طاقت نداره یه نفر بزرگتر از خودم جلوم بذاره...
کارها رو کاش تقسیم بندی می کردن بین افراد حاضر در مدرسه یا دانشگاه یا هر محل کاری

من نظرم به شغل خدماتی نظر بالا به پایین نیست هرررگز
بلکه معتقدم بارم به دوش کسی نباشه ولو ذره ای...
و چون اون فرد رو انیان شریف و بررگتری از خودم می دونم دلم طاقت نداره خدمتی به من بکنه
احسنت، چه روح بزرگی...
در خاطرات شهید بهشتی هست که روزی در هفته را به این اختصاص می‌دادند که دسته جمعی به امور منزل برسند و به خانواده اجازه گرفتن خدمتکار نمی‌دادند.
باشد که پند گیریم.
پاسخ:
نظرلطف نوشتید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">