صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

بدون عشق

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۵ ق.ظ

زمین جای زندگانی نیست




فاضل نظری

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۰)

پر از امید و هراسم که هیچ حادثه‌ای
شبیه آمدن عشق ناگهانی نیست...
پاسخ:
می گفتم و عشق و می ندانستم چیست...
می گفتم یار و می ندانستم کیست...
همین جوری پیش بره با عشقم دیگه زمین جای زندگانی نیست....
باید طرحی نو در انداخت...
سلام
پاسخ:
سلام
چجوری یعنی؟
بیشتر توضیح بده رفیق
حساب کما ملات ظلما و جورا ست...
عدل هست اما غالب نیست.
عشق هست اما غالب نیست و این به معنی مطلقا نبود عشق نیست بلکه به معنی غالب نبودنه.

پاسخ:
میدونی فکر می کنم که این از نبودن هم دردناک تره
هرکه او همرنگ یار خویش نیست
عشق او جز رنگ و بویی بیش نیست

طرماح رو میشناسی حتما، عشق او به حسین غالب نشد، و او به خاطر این عشق مغلوب حسرتی خسران بار تا ابد خواهد داشت...
دقیقاااا! 
میشناسمش باهاش رفتیم چیتگر...خخخخخ
پاسخ:
بامزه:|
داستان کربلا
طرماح کسی بود از عشق امام حسین شعر میگفت و بسیار عاشق بنظرمیرسید
رسید کربلا و گفت آقا اجازه بدین این آذوقه رو برسونم دست زن و بچه م بعد من سختشون نشه
امام گفت طرماح برو ولی زود بیا، یعنی طرماح نکنه وقتی برسی که سرها به نیزه رفته باشه و خانواده ی امامت به اسارت....
یعنی طرماح نرو
اینه که عشق ناغالب او حسرت دائمی آفرید و خذلان
میدونم کیو میگی ولی وقتی خواستم تایپ کنم میشناسمش حس رفیق فاب بودن پیدا کردم..خنده م گرفت. گفتم تو رو هم در این شادی سهیم کنم. بد کردم؟! نه. شادی رو باید بخشید...😁

توی صحبتای آقای پناهیان در موردش شنیدم.
پاسخ:
نه خوب کردی
منم یکم بهت گفتم بامزه تا مزه هات پروریده بشه😂
احسنت، خودشه
خب برای همین مبتلا میشیم دیگه...امتحان برای همینه که بفهمیم و برامون حجت تموم بشه که غلبه با چیه؟ در ما عشق غالبه یا هوا...
پاسخ:
احسنت
ولی اکثرنا لا نعقل😥😑😑
و عشق
تنها عشق!
تو را به گرمی یک سیب می‌کند مانوس!
پاسخ:
تنها عشق
زمین جای زندگانی نیست


سلام
هدر عالی
پاسخ:
سلام
نوش جان
زندگی بی عشــق، اگر باشد، لبی بی خنده است
بر لب بی خنـده باید جای خندیدن گریست
زندگی بی عشـق اگر باشد،هبوطی دائم است
آنکه عاشـق نیست،هم اینجا هم آنجا دوزخی است
پاسخ:
آری
گل گفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">