صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

من پشت سر حسین(ع) قایم شده ام

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ
اوج لذت کودکیش اینه که براش توی خونه پیتزا درست کنم، یه اشتباهی مرتکب شد، که نمی شد به درخواست پیتزاش پاسخ مثبت داد. بهش گفتم به پاداشِ اون کارِ بدت پیتزا می خوای؟
دلم شکست؛
خدایا!

اوج لذتِ منِ عصیان گر اون پیتزاییه که فقط تو می تونی طبخ کنی.
من که هیچ عملی ندارم که به پاداشش ازت بخوام این نعمت رو، این رحمت رو؛
تازه!
کلی هم کوله بار عصیان و خطا به دوشم سنگینی می کنه!
ای کسی که بف کردی اجازه دادی تا ازت بخوام که به حق حسین مجازاتم نکنی؛ به حق حسین مجازاتم نکن!
الهی! لا تودبنی بعقوبتک؛ تو رو به حسین(ع)قسم می دم
یا من عفا عنِ السیئاتِ و لم یُجازبها...
یا کریم الصفح...
ببخش و ببخشای به حق حسین(ع)

پیتزا رو پختم، اگرچه...
  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۹)

  • علی رسولان
  • خب بهتربن کار رو که میشد انجام دادین
    وگرنه خدا هم همونجوری که با بقیه رفتار کنین خدا هم همونجور سخت گیر یا آسون گیر خواهد بود
    شما راحتت ببخشین خدا هم راخت میگذره
    پاسخ:
    من از خدا خواااااهش می کنم که به من سخت نگیره!
    آخه اگر منِ بنده سخت بگیرم از جهلمه
    از کاستی هامه
    خداکه جهل و کاستی نداره!
    خدایا!
    ببخش سخت نگیر اگر من نفهمیدم سخت گرفتم یه وقت!
    توفیق بده سخت نگیرم خدا...
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • الهی! لا تودبنی بعقوبتک؛ تو رو به حسین(ع)قسم می دم
    یا من عفا عنِ السیئاتِ و لم یُجازبها...
    یا کریم الصفح...
    ببخش و ببخشای به حق حسین(ع)

    فعلا نظرم اینه که با ذکر منبع کپی کنید


    توروخدا برا مام دعا کنین ;-(
    پاسخ:
    هرچی اینجا نوشتم برای خودم،برای شما نیز هم
    بدجور محتاج دعایم آبجی...
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • الهی آمین...
    این شیوه تربیتی واقعا درسته؛ هم تنبیه شه و بفهمه خطا کرده هم بالاخره بخشیده شه...
    پاسخ:
    اوهوم
    :)

    سلام علیکم مومن
    چه تلنگرهایی اینجوری آدم میخوره و چه تفکر نوشت هایی از توش در میاد
    حتما مکتوب کنید تفکر نوشت هاتون رو
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    چشم مومن

    متشکرم
    الهی آمین
    به همچنین شما
  • بیـ کـــــرانه
  • رفتم درِ خانه ی یکی دیگه،
    روم نمی شه مستقیم بگم،

    ای که شرمندگی نگاه را 
    سرِ افتاده به زیر از خجالت را 
    شرم را 
    می دانی منظورم چیست،
    ای که غم را زدودی از صورت برادر،
    با مرام،
    ییا یک روو هم برای ما بزن، پیشِ برادر، پیش خدا،


    یا کاشفَ الکرب عن وجه الحسین...
    پاسخ:
    چشم دارم به لطف و احسانت

    سلام
    ان شاءالله خدا از گناهان ما بگذرد و ما از گناهان آنانی که به حق ما ظلم کردند
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما
    الهی آمین



    فداک یا حسین(علیه السلام)
    پاسخ:
    الهی آمین
    سلام خواهر جان
    چه کار خوبی کردین دلش رو نشکستین.
    فکر کن اگر ما هم بریم پا بوس آقا بگه به پاداش کدوم گناهت دستت رو بگیرم و شفیعت بشم؟ چه حسی بهمون دست میده!

    پاسخ:
    سلام عزیزم

    آخی...
    لا عمل لی ابلغ به نجاح حاجتی
  • ُسجاد زاهد
  • ولی پیتزا چیز خوبی نیست
    پاسخ:
    خوشمزه ست:)

    تنها چیز مضری که می ریزیم پنیره پیتزاس
    وگرنه ما توی خونه فراورده های گوشتی غیر سالم کارخونه هارو نمی ریزیم
    فقط گوشتچرخکرده و قارچ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">