صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

تا خود او راز میان با عنایت باشد

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۶ ق.ظ

چرا امثال ما مذهبی های هیأتی چادری و ریشی، خیال می کنیم حزب الله ماییم و بس؟

من خیلی آدم مذهبی با این تعریف رایج که درست کردیم،دیدم

کل دوروبرم مذهبی هان، خوب، بد، دروغگو، صدیق، غیبت کننده، عزتمند و دور از غیبت، و...

البته آدم بی چادر و خوب و بد هم بسیار دیدم

هرچی فکر می کنم دلیلی نیافتم برای  اینکه به واسطه ی داشتن یک خوبی، که همانا رعایت ظواهر دین و مذهب هست، ما عنوان حزب الله و جندالله رو داریم ولی اون کسانی که از همه خوبی ها چیزهایی مثل ظاهرش رو ندارن، مردود باشن!

من مدافع دل پاک ولو ظاهر خلاف حق نیستم

و میدونم این رعایت ظاهری خودش پرچم اعتقاد دلیه

ولو اعتقاد نابالغ

هرچیه احترام علنی به حدود الهی هست

و از بی احترامی علنی به حدود خدا متمایز و برتر هست در ساحت خودش

ولی نمی تونم قبول کنم عنوان حزب اللهی به صرف داشتن چادری ریش برای ما باشه کامل، درحالیکه از غیبت و تهمت و ظلم و تفسیر به رای و چه و چه فروگذار نمی کنیم.

به قول حضرت آقا، اون یه عیب داره پیدا، ولی ما عیوب بسیار داریم و نهان

 

خرقه پوشی من از غایت دینداری نیست

جامعه ای بر سر صد عیب نهان میوشم

 

کاش درونمون زیبا بشه،تا دیر نشده...

 

 

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۲)

سلام خواهر... با تبریک ولادت علی ابن موسی الرضا علیه السلام... 

یاد این کلام خیام افتادم:

شیخی به زنی فاحشه گفتا:مستی.

هر لحظه به دام دگری پابستی؛

گفتا؛ شیخا، هر آن‌چه گویی هستم،

آیا تو چنان‌که می‌نمایی هستی؟

پاسخ:
سلام و رحمت الله گلم
تبریکات مضاعف متقابل🌸

بسیار در ارتباط با مطلب

و کم من ثناء جمیل لست اهلا له نشرته...

پاسخ:
الهی که از ثناهایی که نشر میده از کرمش، اهل تر هم بشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">