صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

فراق

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۰۸ ق.ظ

نشان دادم که اگر رمضان تمام هم نمی‌شد یه این زودی اهل توفیق و گدای بدست آوردن توفیقی نبودم، اما استخوان دلم‌میسوزد، ای رمضان، تو رفتی بدون آنکه من توانسته باشم لذت ببرم از بودنت، نتوانستم روزه بگیرم، توفیق نداشتم سایر فی.ضات را هم ببرم... رمضان، لطفا آخرین رمضانی نباش که در تو میوه داده دلم. لطفا آخرین رمضانی نباش که برما می گذرد و ما نفس می کشیم در خیلی بندگان فرصت دار پروردگار. ولی لطفا آخرین رمضانی باش که درکت نمی‌کنیم، بعد از این توفیق درک‌کاملت را از خدا طلب می کنم، به اعتبار آرزو بر جوانان عیب نیست...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۴)

ان شالله خدا برکت میده...میفرمود "همه چیز هویت نزولی داره، از غنی به فقیر میرسه"...وقتایی که میدونیم هیچی نیستیم و هیچ کاری نکردیم، اونموقع باید به فضلش امید داشته باشیم ....ان شالله...

پاسخ:
درست می‌بینم ؟
خانم دکتر الف؟
خوش بازگشتید به بلاگستان بیان
  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    امیدوارم حالتون بهتر باشه

    ازتون دعوت می کنم برای انتشار سریع و اسان مطالب و یادداشت هایتان از شبکه اجتماعی ویترین استفاده کنید

    + الان نام کاربریتان ازاد است

    ممنون

    پاسخ:
    سلام و رحمت
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خط به خطش آاااامین 😭😭❤

    پاسخ:
    اشک

    عزیز و بزرگواری بانو جان. 

    ممنونم از خوش آمدگوییت. :)

    پاسخ:
    بابا از خوندن این تون خوشحال شدم
    ان‌شاءالله که شاد و تندرست باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">