صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

هنرنمایی

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

موهایِ ابریشمی و خوشگلِ خواهرِ کوچولویِ خوشگلم رو کوتاه کردم

8)

طفلکی افتضاح شده موهاش

:)))

مدتی بود از مامانم خواسته بودم اجازه بدهند تا منِ کلاس نارفته ی آموزش نادیده رویِ موهایِ خوشگلِ این خواهر امتحان بکنم. از اونجاییکه توی آشپزی و خیاطی (هم جدیدا) خوب خودم رو بهشون نشون دادم، اجازه صادر فرمودن.

فقط می دونم بعد از هنر نماییِ من روی موهایِ به حق خوشگلِ این دختر بچه چنان افتضاحی بر همگان رونمایی شد که همه بی اختیار از ته دل خندیدند:)))

طفلک خواهر کوچولو:(


ولی موهاش زود بلند می شه :|

نگرانی نداره که8)


+ستاد به خود روحیه دهی :|

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۳۳)

سلام اگر با تبادل لینک و دنبال کردن موافقید خبر بدید.
طفلک رو غریب گیر آوردی، ها؟ بچه گیر آوردی؟! بیام موهای خودتو با داس(!) بزنم حالت جا بیاد؟! :|

پاسخ:
وای به خدا میبینمش از کرده ی خودم پشیمان می شوم
اصلا موهای به این خوشگلی رو زدم داغون کردم

آخه این خواهرم موهاش واقعا خیلییی خوشگله و نرم و لطیفه
بعد من بلایی به سرش آوردم که:(

طفلکی:(((
من ندیده میگم خوبه کجاش بدشده.....
الکی مثلا دارم روحیه میدم
پاسخ:
:)
داغونه
یه عکسی؟

از پشت سرش مثلا...

بعدم کوتاه کردن مو هرچقدرم ضایع اثرش خوبه....
پاسخ:
نه به سن تکلیف رسیده نمیتونم عکسشو بذارم:)

ولی این یکی واقعا ضایع شده
چون خیر سرم می خواستم قارچی کوتاه کنم
اصلا داغوونه

8)
فکر کردی آشپزی و خیاطی ِ موهای بچه رو خراب کردی :| هان هان ؟ 
پاسخ:
:)))

امتحانی بود این یکی
وااااااااااااای پس بچه نیست!

ستاد کوبوندن روحیه ی جانانه ها!


خو رمزی بذار ببینیم واقعا چه کردی؟! ته کنجکاوی شدیم ما!
پاسخ:
:)))
بچه ست ولی به سن تکلیف رسیده10 سالشه
ممنون از روحیه دادنت:)

نمی ذاره!
خو بار اوله موفقیت را برایتان در مورد های بعدی آرزومندم


اما بازم خراب کاری
پاسخ:
سپاسگزارم:)
بله به همکار آقا نیاز مند هستم و تنها این همکاری به این جا ختم نخواهد شد .
با اون وبلاگ در بلاگ فآ نسبتی نیست !
پاسخ:
حق
سلام.از حضورتون توی وبلاگم ممنونم و از نظراتتون.اسم وبلاگتون خیلی دلنشینه.مخصوصاً با اون شعر زیبای هدش(جان بگیر و صحبت جانانه ام ببخش)این هفته امتحان دارم و فرصت ندارم مطالبتونو بخونم.ایشالا به شرط حیات هفته ی بعد خدمت خواهم رسید و سر فرصت مطالب ارزندتونو خواهم خوند.امیدوارم همیشه پاینده باشید.
پاسخ:
سلام و رحمت خدا برشما
خوش آمدید
:)
من حداقل 3-4 بار خودم موهای خودمو کوتاه کردم :)))))))))))
تازه بعد هر بار کوتاهی مهمونی هم در پیش داشتم :|
اعتماد به نفس میخواد این کار ! آفرین !
پاسخ:
سلام


اعتماد به سقفه این که من و شما نشون دادیم:)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :/

    :\

    :|

    زود بلند میشه؟
    تو آشپزی هم یه اورژانس لابد دم خونه اتونه همیشه!
    تو خیاطی هم که زیرچادر میمونه راحت باش!!
    پاسخ:
    نه خیرم
    :/
    هم آشپزیم عالیه
    هم خیاطیم
    :)
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام 


    رمز: "مجازی"

    خواهشمند است در این بحث شرکت کرده و از دوستان باظرفیت و فهیم خودتان نیز دعوت فرمایید ما را در این بحث یاری فرمایند.

    "باشد تا رستگار شویم"

    آره بابا بلند میشه غصه ندآره ک .. ;))))

    پاسخ:
    :)
    خدایا من تنها یک مسکن مهر دارم آن هم خانه توست :)
    .
    ممنون که سر زده بودید.

    پاسخ:
    خوش آمدید
    اشتباه شد!!! این نظر اولی مال اون پست بود اشتباه اومد اینور ! 
    :)
    .
    بزرگ می شه یادش میره! ( شایدم یادش نره تلافی کنه سر بچه هاتون در آینده! :) )
    پاسخ:
    :)

    آخ آخ اگر تلافی کنه:)
    الهی بگردم
    چی کارکردی این طفل معصومو:)
    البته منم ازاین تجربه ها برای داداش کوچیکه داشتم
    ولی الان موهای پسرمو حسابی صفا میده
    داداشه حکم موش آزمایشگاهی داشته:)
    پاسخ:
    آره باور کن ناراحتم براش
    فقط چشمم به موهاش می افته دلم می گیره:|
    بسیار عالی:)
    پس من روی خواهرم برای موهای دخترم حساب باز می کنم:))
    برای قارچی کوتاه کردن باید یه قابلمه میذاشتید روی سر طرف اون وقت راحت کوتاه می کردید!
    (راهکار از یکی از فیلمای Mr Bean!)
    پاسخ:
    ههه
    شوخی می کنید؟
    :)))
  • سیـن بـانو ...
  • :|

    حسشو درک میکنم (خواهر کوچولوت) :|
    پاسخ:
    همه ش توی آینه نگاه می کنه و می گه چرا من موهامو دادم دست تو آخه آبجی:)
    خواهر داشتن
    برادر داشتن
    خیلی خوبِ
    اگه بذارن
    پاسخ:
    ندارین شما خواهر برادر؟
    :(
    چرا آخه!



    +مادر پدرای خودخواه و بی توکل که جهان بینی غلط دارن فرزندانشون رو از داشتن خواهربرادر محروم می کنند، بلانسبت والدین شما!البته برخی واقعا توان ندارند بچه زیاد داشته باشن! بیماری یا هرچی!
    سلام

    خسسسته نباشید!
    اشکال نداره!
    بگید مدل جدیده..:)))))
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    :)
    زنده باشید

    بله گفتم ولی بیفایده بود، گندی که زدم از مدل فراتر بود:))
  • محمد علمدار
  • بنده خدا حالا تا موهاش بلند بشن باید اونا رو قایم کنه
    سلام
    با تبادل لینک موافقید؟
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    هیچوقت به «تبادل» لینک نیاندیشیده و نمی اندیشم
    هر وبی ارزش خونده شدن داشته باشه رو لینک می کنم:)
    ان شاءالله به وبتون سر خواهم زد
    عزیزم مهم اینه که حالا فهمیدی تو این یکی رشته سر رشته نداری، آفرین به خواهرت که یکی از راه های غلط رو از پیش پات برداشت و ملتی رو در آسایش قرار داد:)))
    پاسخ:
    :)))
    آره والا حق می گی خواهر
    من مال آرایشگری نیستم:)
    سلام
    بنده تقریباً همین بلا رو سر برادرم آوردم ، روز بعد ناظم بهش گفت حق نداری با این مو بیای سر کلاس ، هیچی دیگه ، نمره 8 برای همین روزها خوب بود ... :)
    هر شکستی نشانه ی پیروزی ست ، سعی کنید ان شاءالله موفق می شید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    :)
    ان شاءالله ، پس امیدوارم :)
    :)))
    پاسخ:
    :)
  • آذین &گیتی
  • :)))
    طفلی خواهرکوچولو...
    خخخ
    اعتماد به سقف...خوبه خوبه
    جالب بود
    موفق باشی
    پاسخ:
    :)

    خوش آمدید
    سلام
    :)))
    الهی خواهر کوچولوتون

    من و مامانم هم موهامونو میدیم آبجیم کوتاه کنه، چون موهای مامان کوتاهه خراب کاری که می کنه بیشتر توی چشمه همین که موها رو کوتاه می کنه میگه توی آینه نگاه نکنید تا من برم بعد که می رسه خونه زنگ می زنه که چی شد؟ خیلی افتضاح بود؟ دعوام کردن؟ ما هم اینور از خنده ضعف می کنیم
    اما باز دوباره تا بلند میشه می سچریم خودمونو دست خواهرجان، میگه شما با چه انگیزه ای همچنان به من امیدوارید

    :))))
    حالا شما هم ناراحت نباشید یه کم بلند بشه دیگه خیلی به چشم نمیاد

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام خواهرجان:)

    بسیار علی:)

    آره مام دلمون به بلند شدن موها خوشه:)
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • طفلک بیچاره :)) یعنی قشنگ معلومه داری به خودت روحیه میدی.فکر کنم تا یه مدتی باید روسری سرش کنه تا خراب کاریت دیده نشه.
    پاسخ:
    :))))

    سلام

    عزیزم من آدرست رو درست واردِ پیوندهام می نویسم ولی نمیشه!!

    چرا عایا!!؟:)

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    جدی؟

    نمی دونم:(

    آدرس صفحه اصلی رو می ذارید دیگه؟
    دلم براش میسوزه
    من بودم با قیچی میرفتم تو موهات!!!
    پاسخ:
    :)
    بلند می شه موهاش
  • صَهـبـآ رادفـر
  • من م چندبار از این کارا کردم؛ منتها چون خواهر ندارم، رو موهای خودم امتحان کردم :-"
    تجربۀ خوبی بود کلا. به استعدادِ ناشکفتۀ آرایشگری م پی بردم :دی
    پاسخ:
    :))
    باریک

    سلام

    نمیدونم آجیییییی

    بله، بسم رب الحسین رو دقیق می زنم ولی نشد!

    پاسخ:
    سلام

    ای بابا!
    از دست این بیان:(
    دلیلش رو نمیدونم خواهرجان!
    بذار یه بررسی کنم
  • عطار کوچولو
  • آخی...
    من خدارو شکر رو موهای خودم امتحان می کنم. منم هربار میگم اشکال نداره، بلند میشه! 


    **
    خوبه یاد بگیرین{یم}.
    یکی از توانایی هایی که خانوم خونه اگه داشته باشه میتونه به اقتصاد خانواده کمک کنه.

    پاسخ:
    :)
    دیگه خواهرجان بودن ما رو موهاشون امتحان نمودیم
    8)

    آره ولی بعید میدونم من توی این رشته ی هنری به کمک اقتصادی برسه کارم:)
    هم تجربه شد
    هم خاطره...

    :)
    پاسخ:
    آره :)

    آبجیه هر از گاهی می فرماید که دلم برای موهام تنگ شده
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">