صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

زنگِ انشا

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ


اگه یه مسابقه انشا برگزار بشه، که خودِ خدا هم داورش باشه.

باموضوعِ:

«یه نامه به خدای خودتون بنویسید!». 

چی می نوشتید؟


+

تویِ همین پست نامه هاتونو بذارید؛ خدا می خوندشون.

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۵)

خدایا بد کردم 


تمام
پاسخ:
:(
به قول قرآن عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم
پاسخ:
وحتی ...
و عسی ان تکرهوا شیئً و هو خیرٌ لکم!
  • محترق الزهرا (سلام الله علیها)
  • اگه یه مسابقه انشا برگزار میشد،

     که خودِ خدا هم داورش بود. 

    باموضوعِ:

    «یه نامه به خدای خودتون بنویسید!». 

    خود شما چی می نوشتید؟

    پایین این نظر بنویسید:

    پاسخ:
    الهی و ربّی من لی غیرُک
    به حسین(ع) قسم؛ من لی غیرُک!
    خدایا!
    تقطعت اسباب الخدائع عنی
    وضمحلَّ کل مضنونٍ عنّی
    وافردنی الدهرُ الیک
    فقمت بین یدیک هذا المقام یا الهی و ربّی و سیدی و مالک رقّی...
    الهی!
    عبدُک عبدُک لا حیله لی!
    و لا غنا بی عن نفسی!
    و لا استطیعُ لها ضُرًّ و لا نفعا!

    خدایا کمک!
    کمک...
    کمک...

    خدایا کمک...
    تورو به حسین قسم کمک
    تورو به زهرای مرضیه قسم کمک
    تو رو به شیرخواره ی اباعبدالله قسم کمک...
    براش مینوشتم من بد بودم و هستم ولی تو نگار رو ببخش..
    پاسخ:
    ببخش خدایا!

    وجداناً اگر نبخشی چاره ی من چیه خدا!؟
    هر وقت خواستی منو ببری لطفا اول ببخش ...
    پاسخ:
    الهی آمین

    انشا بنویس:)
    یکمی طولانی تر

    "درجوانی پاک بودن شیوه یِ پیغمبری ست..."

    خدایا من بارها این جمله رو شنیدم و سرسری ازش گذشتم!!

     ولی مدتِ کوتاهی ست عزمم رو جزم کردم که از این عالمِ وانفسایی که درِش هستم، تا جوان هستم..استفاده کنم و رشد کنم، آنطور که باید باشد؛

    از حظِ طبیعت، رشدِ طبیعی دریافت کنم

    از حظِ عقلانیت، رشدِ عقلانی

    از حظِ روحانیت، رشدِ روحانی ووو

    وبه خودم بیایم که دیگر....

    خدایا ممنون که بازهم بهم فرصت دادی..

    پس از تو خواهش می کنم؛به جلال و جبروتت سوگند، منو ببخشی به خاطرِ تمامِ اشتباهاتی که مرتکب شدم،چه خواسته و چه ناخواسته.

    می پرستمت؛

    زیبایِ زندگیِ من...

    پاسخ:
    ان شاءالله که پیروز و سربلند بشوید در راه بندگی الله
    انشای من:

    no-concern.mihanblog.com/post/784
    پاسخ:
    :)
  • خانم الفــــ
  • خدایا دوسم داشته باش :) بهم جایزه بده لطفا :)
    پاسخ:
    منم میخوام از اینا که خانم الف گفت خدا:)
    سلام
    شاید:
    هرچند ما بَدیم، تو ما را بِدان مگیر... حافظ

    البته این یک مصرع شد؛ نه انشا!
    پاسخ:
    آخ خدا...

    خب از همین مصرع یه انشا بسازید!!
    سلام خدا
    مهدی را بفرست
    منتظرم
    پاسخ:
    الهی آمین...


    انشا بنویسید دیگه!
    سلام خدا جونم
    خیلی ضعیفم. خیلی خیلی خیلی
    فکر میکردم اگر راضی باشم یعنی خوبم. ولی خدا جونم فهمیدم رضایت فقط مال امام حسینه.
    رضی برضاک از دهن من خیلی بزرگ تره
    من اون بنده ضعیفیم که با انگشت رو دیوار کنار تختش می نویسه الهی و ربی من لی غیرک
    هیچ کس رو ندارم جز شما
    نگاهم میکنید
    من بچه تر از این همه بزرگیم
    ادای بزرگ ها رو هم نمیتونم در بیارم
    همه چیزهای خوب رو میخوام
    هم این دنیا هم اون دنیا
    و توفیق
    الحمدلله که خانم فاطمه زهرا رو داریم که حبیبه خدا هستند
    خدایم، به حق حبیبه ات آسان کن
    پاسخ:
    خدایا تو این صدا رو ممیشنویی
    این سطر ها رو می خونی
    و بی شک اجابت می کنی
    دریاب دل بی قرار بنده هات رو خدا...
    واقعن بنویسیم؟؟بیخیال:)
    پاسخ:
    بله خب
    انشاست دیگه!
    فک کنم انشام یه جمله باشه...
    "ببینو ببخش..."
    البته فک کنم دوتا جمله شد!!خدا میبخشه دیگه:)
    پاسخ:
    ان شاءالله:)
    بهش می گم ممنون که این همه دوستم داشتی و همیشه هوامو داشتی، دلم به بودن همیشگیت قرصه و قلبم گرمه
    به من آرامشی از جنس خودت بده



    خیلی براش می نویسم ... خیلی... فکر کنم نتونم هیچ وقت نامه مو تموم کنم
    پاسخ:
    خوبه که حرفات با خدا زیاده
    خیلی خوبه
    تمام این دعاها، راز و نیازها و صحبت هایی که در خلوت و جلوت با خدا داریم میشه متن این انشاء دیگه! در اینجا نمیگنجه!

    یک سوال
    پس زمینه این عکس کنار صفحه چیه دقیقا؟ قرآنه؟ نمی دونم چیه ولی دقت کردین که چپه ست!؟
    پاسخ:
    بله


    پاسخ سوال:

    دقت به پس زمینه نکرده بودم!
    نکنه از اون تصاویر مورد دار باشه!!


    خود عکس که بخشی از مناجات کوفه ایرالمونین علیه السلام هست به این شرح:


    مولای یا مولای
    انت الخالق و انا المخلوق
    و هل یرحم المخلوق الّا الخالق؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">