صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

الهی! و ربّی! من لی غیرُک

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

دارد رویِ دستانَ م جان می دهد؛ دلَ م

تلذی می کند

به در و دیوار می کوبد

فریاد می زند

و توی هر فریاد تا نفسَ ش بند بیاید تو را می خواند

ای آنکه گفتی اُدعونی استجب لکُم

از پسِ این همه حجاب که ساخته ام دورِ دلَم

از پسِ این همه مانع استجابت و مَحبَس که ساخته ام از معاصی گِردِ دلَم

صدایَ ش را بشنو مولای من

الهی و ربّی!

من لی غیرُک

                من لی غیرُک


افردنی الدهرُ الیک، فقمتُ بین یدیک هذا المقام...

الهی!

عبدُکَ عبدُکَ! لا حیله لی

                           ولا غنا بی عن نفسی 

                                          و لا استطسعُ لها ضرًّ و لا نفعا...


خدایا!

اگر تو صدایَ م را بی پاسخ بگذاری، دگر از چه کسی امید اجابت داشته باشم؟

اگر تو مرا برانی از درت؛ به کدام خانه پناهنده شوم؟

نه

نه

این گمانی نیست که به تو ببرم

گمان من به تو اینست که پاسخم می دهی

که مستجاب می کنی دعاهایی را که با آخرین سِلاحم، با گریه ام، از تو خواسته ام.

دریابَ م ربِّ من

مولایِ من

مالکِ من

دریاب به حق حسین(ع) و پهلوی شکسته ی مادرش زهرا(س)


+

دوستان، معاشران، مومنین، رفقا!

شما رو به الله قسم و به حسینعلیه السلام برای دوستِ گلم دعا کنید.

++

یه ختم قرآن داریم با دوستان برای شفایِ دوستِ گُلی که ازش یاد شد. در این لینک. لطفا هر کسی در توانش هست شرکت کنه. قرآن شفاست و بی شک برای قلب خود مایی که قراره دور هم این ختم رو انجام بدیم، هم برکات و رحمت فراوانی خواهد داشت.


  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۳۰)

خدایا دریابش...
چه کسی شنواتر و بینا تر از تو...

خدایا به همه ما شرح صدر عطا بفرما...
سلام
این نحوه خواندن شما و با این حال خواندن شما عین اجابت هست...
ان شا الله خواسته ی شما هم برآورده خواهد شد...
پاسخ:
سلام و رحمت خدا برشما

خدا خدا...
سلام

دعای کاملی بود، حرفی نمی مونه...

خدایا نگاه نکن به جرم من؛ نگاه بکن به کرمت...

الهی و ربی من لی غیرک
پاسخ:
سلام و رحمت خا برشما

الله
الله

ادرکنا بحق حسین(ع)
  • محدثه کوهپایی
  • خوب میشه... مطمعنم خوب میشه...
    امکان نداره اون قیافه ی خندون خوب نشه...
    امکان نداره...
    پاسخ:
    ان شاءالله
    ...
    نمیدونم چی بگم..:(
    پاسخ:
    بگو
    الهی و ربّی من لی غیرُک
    بگو
    لا اله الّا انت، سبحانک انّی کنتُ من الظالمین

    بگو تا نفس داری...
    چی بگم

    خدا حاجت همه ی حاجت مندا رو برآورده به خیر کنه دوست شمام یکیش

    البته نمیدونم
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    خداااااااا....
    دعا میکنم.
    پاسخ:
    لطف می کنی، هم به من هم به خودت خواهرجان
    بی شک چندین برابرش برای خودت مستجاب میشه

    «از پسِ این همه حجاب که ساخته ام دورِ دلَم

    از پسِ این همه مانع استجابت و مَحبَس که ساخته ام از معاصی گِردِ دلَم

    صدایَ ش را بشنو مولای من»


    سخته خیلی...

    پاسخ:
    با کریمان کارها دشوار نیست
    سلام.
    دیروز برای بد حالی مادرم بیمارستان بودیم. این دو بیت سعدی را آن جا خواندم:

    یا رب به نسل طاهر اولاد فاطمه
    یا رب به خون پاک شهیدان کربلا

    دل های خسته را به کرم مرهمی فرست
    ای نام اعظمت در گنجینه ی شفا

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    ان شاءالله که حال مادرگرامیتون خوب بشود به زودی

    سپاس
    دعامیکنم حاشون زودتربهبودپیدابکنه

    پاسخ:
    ممنون
    بابا کربلا ست 

    التماس دعایی گفتم واسه دوستت
    پاسخ:
    ممنونم خواهرجونم
    بووووس
    سلام خواهر جان
    من هم هستم
    ان‌شاالله که ایشون شفا بگیرن و تو هم حاجت‌روا بشی عزیزم...
    در پناه خدا
    پاسخ:
    سلام خواهرجون
    به لینک وب برف دونه مراجعه کنید برای ثبت جزء مورد نظرتون:)

    ممنون
    سلام عزیزم
    از خدا می خوام بانظر خاصش گره از کار دوستت باز کنه
    غم نبینی
    پاسخ:
    سلام خواهرجان
    ممنونم بابت دعاهای خیرت
    به همچنین خوبی ها با تو باد:)
    انشالله... اصلا گره انداخته که روز عرفه با یه عشق خاصی دوستت بره سراغ خدا...
    الهی که دلش آروم بشه
    پاسخ:
    دعاش کنید خواهر جان
    دعایِ دوستای خدا در حق هم خیلی تاثیر داره...

    سلام عزیزِدلم

    غصه نخور...ان شاالله درست میشه قربونت برم....

    من پستت رو تازه دیدم گلم!

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما


    ممنونم بابت قوت قلب دادنتون

    دوست عزیز ما همدیگه رو میشناسیم؟
    آدرس وبلاگ یا ایمیلتون رو نگذاشتید که متوجه بشم آیا آشنا هستیم یا خیر
    ممنون میشم معرفی کنید
    سلام. من ارزو میکنم دوستتون خوب بشه حالشون و هر مشکلی هست برطرف بشه.
    امیدوار باشید :)
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    ممنونم بابت دعای خیرتون

    امیدم به رحمت بی منتهای خداست

    سلامت باشید
    دزد خودتی!
    و
    خرقه صوفیان خانقاه های دوردست

    هردو مشتاق زیارت نگاهتان...
  • عبداله سعادت
  • سعی کن کسی که تو را می ببیند، آرزو کند مثل تو باشد.
    از ایمان سخن نگو ! بگذار از نوری که در چهره داری، آن را احساس کند.
    از عقیده برایش نگو ! بگذار با پایبندی تو، آن را بپذیرد.
    از عبادت برایش نگو ! بگذار آن را جلوی چشمش ببیند.
    از اخلاق برایش نگو ! بگذار آن را از طریق مشاهده تو بپذیرد.
    از تعهد برایش نگو ! بگذار با دیدن تو، از حقیقت آن لذت ببرد.
    بگذار مردم با اعمال تو، خوب بودن را بشناسند. التماس دعای سفارشی.                                                    آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • ذکر یونسیه را برای آرامش دلت بخون و میخونم
    البته تو خود اوستاتری:*
    پاسخ:
    به به
    خوش آمدی به شهر ما:)

    خوبی خواهر؟
    خوشی؟

    خوشحالم اومدی
  • محترق الزهرا (سلام الله علیها)
  • گر چه در آتشم و پا به زمین میکوبم

    قصه ی کرببلا بیشترم میسوزد

    هر که این قصه شنیده است ولی من دیدم

    خون دل خوردم و شب تا به سحر نالیدم
    تسلیت عرض میکنم
    التماس دعا
    سلام چشم
    پاسخ:
    سلام
    چشمتان منور
    :|
    از آن دم ک مادر مرا داده شیر
    امیری حسین و نعم الامیر


    سلام
    خداقوت
    طاعاتتون قبول

    یامن اسمه دواء و ذکره شفاء
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    چه عالی که برگشتید
    متشکرم
    طاعات شما هم قبول

    وبسیار التماس دعا
    سلام و رحمت..
    چشم..
    هوالسمیع العلیم..
    یازهرا.
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما

    ممنون

    سلامت باشید
    سلام
    ما دعاگوی دوستتون هستیم...
    احوال ایشون و خانواده شون برای ما دردناکه...

    باید عمل کنن؟
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    ممنونم
    سلامت باشید

    بله روز عید غذیر عمل دارن

    خیلی دعا بفرمایید
  • سوته دلان
  • سلام

    عیدتون مبارک :)

    انشالله سال دیگه این موقع صحرای عرفات باشین. .. :)

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    ممنونم
    به همچنین شما

    ای صبا،از من به اسماعیل قربانی بگو
    زنده برگشتن ز کوی یار،رسم عشق نیست

    پاسخ:
    یار اگر نخرد چه باید کرد!
    سلام
    ارادت
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    پس از مدتها واقعا خوش آمدیدبزرگوار:)

    سلام
    ان شاءالله روزی از حال ِ خوش و خرم رفیقتان پست بگذارید و بخوانیم و حمد الهی به جا آوریم از خوب بودن حالش ...
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    ممنونم
    ان شاءالله به دعای شما دوستان
    ان شاالله که خوب شده اند تقریبا یک هفته از این ماجرا میگذرد
    پاسخ:
    چند روز دیگه عمل مغز دارن
    لطفا خیلی دعا کنید برای دوستم
  • عطار کوچولو
  • پروردگار رحمن شِفا می دهد ان شاا... 


    عرضِ شادباشِ عیدِ ابراهیمِ پیامبر.ع.
    پاسخ:
    ان شاءالله
    دعا کنید


    ممنون
    برشما هم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">