صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

رفیق نیمه راه

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ


قبلنا خوب بودی، خیلی قلبت فعال نبود. ولی خوب بودی. هدف داشتی، افق داشتی پیش روت. ساده تر بودی. از وقتی هم خونه ی گرگ ها شدی توی اون دانشگاه لعنتی، عوض شدی. اوایل داشتی مقاومت می کردی، ساعت ساعت با اونهمه درسو کاری که داشتم از این همه راه دور بیخیالت نبودم و باهات صحبت می کردم و می دیدمت؛ ولی جاذبه ی اون فضا قلبت رو سنگ کرد، استحاله شد وجودت، روحت، قلبت. من می فهمیدم که تو قلبت داره روز به روز خاموش تر می شه، بهت گفتم یواش، ناراحت شدی. به خاطر وفاداری از این بدتر هم می شدی من رهات نمی کردم. چادرت رو که بر داشتی، حجابت رو که شبیه به اون جمعی کردی که بینشون ناکوک جا شده بودی. با همه ی اینها من به برگشتنت امید داشتم.

تا خودت آخرین کابل ارتباطی رو قطع کرد. گفتی خیلی وقته نیستی و از من خواستی دیگه نباشم. از اینکه یه دوست 12 ساله بگه نباش، به هیچ وجه برای خودم ناراحت نبودم. اما برای دوستی خیلی دلم سوخت. برای وفاداری، برای صداقت. صفا و صداقت و وفاداری و یک رنگی از اون گنج هایی هستند که توی وجود هرکی دیدی باید بچسبی سفت. و هرکی نداشت شک نکن که هیچ خیری در این شخص نیست،و تو از اینها هر روز خالی تر شده بودی...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۷)

  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • لا یکلف الله الا وسعها ...
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • لا یکلف الله نفسا الا وسعها
    پاسخ:
    بله...
    صدق الله العلی العظیم
    سلام علیکم مومن
    این طبیعیه که آدم با هرچی بشینه رنگ و بوی اون رو میگیره
    این حتی توی طبیعت هم هست
    خداکنه که به خودش بیاد و برگرده رفیقتون
    ناراحت شدم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما

    مهم نیست که به من برگرده یا برنگرده
    از خدا می خوام به راه درست برگرده، به راه حق...
  • منتظر مهدی
  • رفقای قدیمی
    اگر بدونی چه رفقایی ولم کردن منو
    رفاقت اگر خدایی نباشه پایان خوشی نداره
    مال من نبود
    پایان خوش نداشت
    پاسخ:
    آره
    خدایی نباشه عاقبتی نداره
    هرچیزی که خدایی نباشه ابتره
    هو اول و الآخر و الظاهر و الباطن...


    +زین همرهان سست عناصر دلم گرفت...
  • مــ. مشرقی
  • :( چرا اخه!! منم تا مرز این موقعیت رفتم و لی نذاشتم تموم بشه. حیفه!
    پاسخ:
    خب یکی که از رفتن حرف می زنه رفته حسابه
    دیگه چ برسه به کسی که رفته!

    منم تلاش کردم
    نشد..
  • مــ. مشرقی
  • بله. اونی که میخواد بره حتی اگه نره، دیگه پیشت نیست.
    متاسفم :(
    پاسخ:
    اوهوم:(
    آخی :(

    چه بی سعادت بود... که دوست خوبی مث تو رو از دست داد...

    پاسخ:
    لطف داری خواهر

    حقیقت اینه که دوست دارم برگرده، خیلی عوض شد...
    بابا هم دیگه راضی نبودن دوست باشیم:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">