صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

حقیقتاً من لی غیرُک

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

راستی راستی جز تو هیچکس به درد آدم درمان نیست. الّا به اذن تو، که اون رو هم از دو جهت وامدار توست. یکی ازاین جهت که وسیله قرارش دادی و یکی از این جهت که توفیقش دادی... خسته تر از اونیم که بخوام باز کنم مساله رو...شرح اینقدر کفایت...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۹)

با همین چند جمله دین مطلب رو ادا کردی خواهر جان...
پاسخ:
:)
خداروشکر
ان شاءالله که همینطور باشه که میگی
  • علی رسولان
  • تذکر
    خوبی بود
    پاسخ:
    شکراًلله
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • یا طبیب من لا طبیب له ...
    پاسخ:
    سر مرا به جز این در حواله گاهی نیست
    اون که میدونه ما همه "من لی غیرک"ایم...چرا پس...
    پاسخ:
    باید صداش کنیم
    تکبر نکنیم و صداش کنیم

    از ته دل

    خداکنه دستم به ته دلم برسه
    نه
     دست خدا ب ته دلم برسه
    در خانه اگر کس است / یک حرف بس است

    همین اشاره کافی بود...

    پاسخ:
    الحمدلله

    کم پیش میاد اشاره کافی باشه
    وقتی پیش مید شکر داره
    من اینو خیلی دوس دارم یا رفیق من لا رفیق له خیلی عالیه بخدا
    پاسخ:
    یا رفیق من لا رفیق له...

    زیباست
    یا طبیب من لا طبیب له
    پاسخ:
    انت القوی و انا الضعیف
    فهل یرحم الضعیف الا الغنی؟
    صدا زدنِ از تهِ دل باید به عمل هم منتج بشه،
    یعنی انگار خودم دارم اینطوری متوجه می شم که صدا زدن هرچقدر هم از ته دل باشه خوبه ولی کافی نیست،
    باید عمل کرد، عمل به همون چیزی که حین صدا زدن به دل آدم می افته، هرچقدر در توانمون هست، حتی خیلی کم،

    یا هو یا من لا هو الا هو


    پاسخ:
    آره
    باید نشون داد که راست می گی...



    سلام پس از مدتها
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    قسم به درد 
    که از ابتدا درمان بود ....
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا برشما


    حق..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">