صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

تنهایی

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ب.ظ

گاهی یه جوری خلق شدی، و یه جایی قرار داده شدی، و یه شرایطی برات رقم زده شده، که تنها باشی... مدتی باید لاجرم تنها باشی... نه کسی توانایی درک کردن تو رو داره و نه از دست کسی کاری بر میاد و نه تو اونقدر توان داری تا با جهالت هایی که می بینی مدارا کنی، عذاب این مواقع رو لاجرم باید بچشی و بارش رو به دوش بکشی و گریزی نیست و از تحمل گزیری نیست... درست مثل همون کوزه ی خام گلی که باید توی کوره بپزه تا یه سفال خوب و بادوام بشه. تو باید توی این کوره بمونی. یه جورایی بهت می گن مراقب باش، از کوره در نری ها...باید بنویسم...باید سطر به سطر این تصمیم رو بنویسم...سطر به سطر مخالفت ها رو... سطر به سطر کمک ها رو... نقاط نورانی رو و تیرگیها رو... ان شاءالله

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۹)

ان شاءالله که خدا راه رو سطر به سطر نشونت میده
شاید حس الانتو عینا درک نکنم 
اما 
میتونم حس کنم اون لحظه ها رو داشتم
یه جایی برای رضای خدا
باید تک و تنها پای تصمیمت بایستی 
صفر تا صدش رو تنهایی به دوش بکشی

موفق باشی خواهری
پاسخ:
:)

سلام

ممنون آبجی
شما مأمور خدا بودی برای گفتن این موضوع به من
شرایط من رو هیچ کس جز خودم و خدا نمیدونه
پاسخ:
همه ماموریم و مورد امتحان واقع شده...
  • عارف ـــــ
  • اوهوم:(
    خیلی عجیب پست های این مدلی تان را درک می کنم! تطابق تقریبا 100 درصدی پیدا می کند با اوضاع خودم.
    ناچار
    باید
    با توکل بر خدا
    پیش رفت.
    پاسخ:
    شایددلیلش اینه که همه آدما مورد امتحان واقع میشن و حال درون بوته ی امتحان بودن یکی می تونه برای دیگری قابل درک باشه!
  • مــ. مشرقی
  • هرچقدر هم تنها بودید ناامید نشید. تنهایی خوبه اما نه همیشه.
    موفق باشی :)
    پاسخ:
    :))
    ممنون
    من باید از همین تریبون اعلام کنم که عزیز دلم من همیشه در مورد پیدا کردن مطلبت گیج میشم
    چراشم نمی دونم
    اما بعد
    تنها شدن وقتی خداهه هست معنی نداره اون همیشه همبیشه کنارته
    پاسخ:
    خب آخه شما باید توی صفحه ی غیر اصلی(صفحه ی درون خلوت ما غیر در نمی گنجد) دنبال برخی مطالب بگردی نبات جان

    بعدشم خوش گفتی...
    خوب گفتی...
  • علی رسولان
  • من تنها بودم یعنی دو سه خط اول قابل درک و بعدی هاش نه
    نمی دونم چه جوریاست!
    ولی سخته ، تو کوره آدم نترکه خوبِ
    پاسخ:
    خیلی در دسترس فهم مخاطب نوشتم که!
    سخته ولی چاره ای نیست جز این!
    اگر نیم پز بزنی بیرون داغون میشی می پوکی...
    توی کوره می پزه...
    باید غزل نوشت
    ز غوغای سرنوشت...
    پاسخ:
    آنکه دائم هوس سوختن ما می کرد
    کاش می آمد و از دور تماشا می کرد
    واقعا همینطوره
    تا حالا از این زاویه به قضیه نگاه نکرده بودم
    یاد این پست افتادم.


    پاسخ:
    اوهوم...

    چرا لینکت غیر فعاله؟
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">