صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

بی قرار

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ
 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

ای کاش همین روزها بطلبیمان آقا، سخت محتاج نفس کشیدن در صحن و سرایتان شده ام.
  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۵)

  • خانم الفــــ
  • ان شاءالله قسمتت بشه بانو.....

    گاهی آدم  نفس کم میاره...
    پاسخ:
    الهی آ مین خواهر...
    قسمت شما هم...

    نفس کم آ وردم...
    ان شاءالله نصیبتان

    بعضی وقت ها بی قراری دوستان برای زیارت آقا رو که می بینم ازشون خجالت می کشم که این همه وارد خونه شون میشم
    آیا اصلا اجازه دارم؟
     
    گاهی وارد میشم و تو رواق میشینم و استراحت و...  تازه بعد اذن دخول می خونم

    گاهی با خودم میگم
    آقا آیا به من هم نگاه می کنی؟ یا نگاهتو صورتتو برمی گردونی؟
    :(

    ان شاءالله به زودی قسمتتون یه زیارت با کیفیت و بامعرفت
    پاسخ:
    وای نجمه ...
    خوش بسعادتت خواهر
    همسایه ی امام رضا
    تورو خدا دعایم کن اگر رفتی حرم
    سلام منو به آقام برسون لطفا
    حرم ندیدنم داره دوساله میشه
    نیاز مبرم دارم به زیارت
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • ان شاء الله
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دوشنبه باز باید مشهد برم ان شاءالله
    چشم ان شاءالله 
    ولی به خدا عزیزم به مسافت و رفتن و دیدن گنبد و بارگاه نیست
    حودت بگو تو کجا من کجا
    بقیه ی اونایی که می شناسم کجا
    ** ******** * **** ** ********
    پاسخ:
    ان شاءالله که بهترین طیارتها روزیت بشه خواهرجان
    حق باشماست
    زیارت به دله
    ولی  صفا و آ رامش اون گنبدوبارگاه هیچ کجا نیست
    اونجا بهشته
    من محتاج بهشت...
    گفتی تو کجا و من و بقیه...
    شما کسی هستی که مدام می تونی توی بهشت نفس بکشی و من حسرت یک زیارت دوساعته شو دارم...
    چقدر خوبه اونجا
    خیلی خوش بسعادتت
    الهی عاقبت بخیر و سلامت و سربلند دنیاو آ خرت بشی نجمه جان
    ممنون 


    بنا به درخواستت بخشی از نظرتو حذف کردم خواهر
    سلام
    ان شا الله به زودی روزیتون بشه...

    به یاد همه مجازی های حقیقی هم باشید در اون بارگاه ملکوتی
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله

    ممنونم از دعایتان
    روزی شما نیز هم

    خیلی التماس دعا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">