صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

ولا

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

همچو موجم یک نفس آرام نیست

بسکه طوفان زا بود دریای دل

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۶)

خون شو ای دل، که جهان جای دل خرم نیست
پاسخ:
حق
  • هوای باروونی
  • بسیار شعر زیبایی بود+
    ویِ دنیایِ خدا، به خاطرِ آرامش قلب و روح و حتی آرامشِ جسم خودت، بر اساس قوانین و دستوراتِ لطیف و مهربانانه ی خدا زندگی کن. وقتی خدا می گه نرو، نگو، نشنو، نکن...نرو...نگو...نشنو...نکن... چه دلیلی زیباتر از اینکه بی نیازی مهربان برای تباه نشدن تو و برای تعالی تو دستوراتی حکیمانه به سمت تو فرستاده؟
    بگو چشم به خدا
    بی چون و چرا...

    متنم هم همین طور(((:
    من براتون دعا میکنم(:
    التماس دعا((:
    پاسخ:
    سپاس
    طوفانتان عرفانی باد.
    پاسخ:
    در این شبها که برای مومنین و مومنات دعا میکنید
    برای ماهم دعا بفرمایید

    در اندورن من خسته دل ندانم کیست
    که من خموشُ او در فغانُ در غوغاست..
    پاسخ:
    درد ما را نیست درمان الغیاث...
     

    همچو نی می نالم از سودای دل

    آتشی در سینه دارم جای دل

    من که با هر داغ پیدا ساختم

    سوختم از داغ نا پیدای دل

    پاسخ:
    همچو موجم یک نفس آرام نیست...
    سلام ... طاعات قبول ... مومن باید دلش از یه منظری طوفانی باشه وگرنه که مومن به حساب نمیاد خواهر مومن ...!   :)
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله و برکاته خواهر


    خب البته که حق گفنید
    ولی اما من...
    خرقه پوشی من از غایت دینداری نیست
    جامه ای بر سر صد عیب نهان می پوشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">