صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

با سرعت فزاینده ای دارم خراب می کنم هر آنچه را ساختنی ست...


  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۷)

  • جناب منزوی
  • خیر ان شاءالله
    پاسخ:
    بنظر من خیلی نگران کننده و دردناک میاد، خداکنه خیر باشه
  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    مگه چی شده؟
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله

    چیزها شده...
    من هی راه به راه از خطی که برای خودم تعیین کردم بیرون زدم:'(
    خراب نکن
    پاسخ:
    میخواهم اما چگونه!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یه دفعه استادمون می گفتند که ثواب کل کارهای خوب روزانه تو رو هدیه کنید به آقا امام عصر تا ایشون هم عنایت خاص و ویژه کنند به اموراتتون
    پاسخ:
    چه معامله ی پرسودی
    البته متاع من اونقدرها ارزشمند نیست فکر میکنم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • مادری کردن و خانه داری خودش یک جور کار مخلصانه است و با ارزشه
    و اگر قرار به سنجیدن ارزش کار های ما زمینی ها باشه ...
    اما همون طور که می دونید هدف رشد دادن و برکت بخشیدن به ما و کارهامونه
    پاسخ:
    ان شاءالله که از من هم قبول کنن
  • خانم الفــــ
  • کامنت پلک جان...

    ان شاءالله که فرصتی بهمون بدن و خوب، بسازیم و جبران ها کنیم..
    عجب!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">