صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

بدون شوخی

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۷ ق.ظ

توی رشته ی ما یه عده هستن دارن سینه چاک می کنن برای اینکه زن و خانواده رو یه سرانجام زن و خانواده در غرب مبتلا کنند.

چادریه طرف، رو میگیره، زیارت رفتنش ترک نمی‌شه

ولی خب تفکرات فمنیستی در اعماق مطالباتش نهفته ست

بسیار کوشش میکنه حرفاشو به کرسی بنشونه

من اینجا اگر کم کاری کتم جهنمی ام! فکر می کنم شوخی بردار نباشه، دقبفا جهنم...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۱۱)

  • مهدی امینی

  • سلام و عرض ادب دوستان بلاگی من مهدی امینی مدیریت سایت گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد به آدرس unitazad.ir  وبلاگی رو تو بیان طراحی کردم که ممنون میشم ازتون نظر بدید راجب طراحیش
    Www.AgentBimehAsia.Ir
    در ضمن هر کدی برای طراحی سایت خواستین بگین تا براتون رایگان بزنم فقط به شرطی که بیاید و نظرتونو راجع به طراحی و دیزاین و قسمت های بلاگ بگین مرسی یا حق 
    در ضمن اگه با جزئیات بیشتری به سایت نگاه کنید و تفاوت صفحه نخست با بقیه صفحات و برام بگین یک ماه میتونین از فرم ساز ( برای ثبت نام اعضا بیان ، برای گرفتن سفارشات ) و گزارش گیری رایگان ما استفاده کنید .
    یوزر نیم و پسورد بهتون ارسال میشه بعد ارسال نظر . 
    با تشکر یا حق مهدی امینی برنامه نویس و طراح
    http://unitazad.ir/page/bio_admin_mahdiamini رزومه بنده حقیر

  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    ببین وظایف رو اولویت بندی کن اگر تونستی به اولیات برسی اضافه انرژی ت رو برای این کار بذار. منم یه زمانی همین نگاه رو داشتم. نمیگم بده. دغدغه داشتن خیلی خوبه ولی اثر بخشی تفکرات ماها توی خانواده هم کیفیتی و هم کمیتی(حتی) خیلی بیشتره. کار برای دخترم یا خواهرم یا مادرم حتی، خیلی اثر بخش تره تا برای غریبه. 

    نکته بعد این که مطمئن باش اگر این خانوم مادر قوی ای داشت، که احساس رضایت از زن بودن و مادری در زندگیش جاری بود به هیچ عنوان سراغ تفکرات فمینیستی نمیرفت. 
    اول باید توی مادری و همسری به رضایت برسیم. باید توی زن بودن به رضایت برسیم تا بعد بتونیم مردم رو از فمینیسم دور کنیم.
    پاسخ:
    سلام و رحمت الله

    مادر بودن و همسر بودن یک سری شرایط و موقعیت و اقتضائات عمومی داره که همه زن هایی که همسرو مادر هستن مشمول ش هستن
    یک سری مسئولیت ها هم هست که فقط روی دوش برخی هاست، که دغدغه و هدف و توان ش رو دارند
    مثلا شما آیا در منزل خودت مطالعه نمی کنی؟
    آیا وقتی رو صرف اینترنت و تماشای تلویزیون نمی کنی؟
    آیا صددرصد اوقات شما صرف مادری و همسری میشه؟
    کاری به شرایط خاص شما ندارم که الان هم بچه کوچیک داری هم بارداری
    ولی یک زن که در شرایط معمولیه نه بارداره و نه وقت زیادی لازمه صرف وظایف خاصش بکنه
    چندساعت در روز وقت تلف میکنه؟
    اون وقت تلفی ها رو خوبه مطالعه کنه و قوی بشه
    هم برای زندگی خودش
    هم برای جامعه ش

    اون نقش بی بدیلی که ازش حرف زدین شما اون یه نقش متعالی هست ولی فراتر از اون هم میشه رفت، با مدیریت وقتهایی که تلف میشن اغلب

    من رشته ای دارم که با نقشم در خانه و خانوادت همسوست

    چه خوب میشه در ساعات غیبت همسر و فراغت از مادری، مطالعه کنم و چه اشکال داره مقاله یا طرح و گزارش و... هم بنویسم؟
    البته یه چیزی وجود داره هاااا 
    اینکه مطالبات زن و تفکرات فمنیستی با نخ باریکی از هم جدا میشن و باید مواظب باشیم همونطور که افکار فمنیستی رو ترویج نکنیم از اون ورم هر حقیو برچسب فمنیستی نزنیم و بذاریمش کنار
    پاسخ:
    بله در این زمینه من حواسم جمع هست الحمدلله
    ئلی در رشته ی ما فمنیست هایی که نمی دونن دنبال چه غایت نهای درستی باید باشن و در دست تفکر دیگران گوی شده اند، بسیارند
    کم از این منورالفکر ها نداریم و کم ازشون ضربه نخوردیم و تو هر لباسی هم پیدا میشن...

    توصیه میکنم میراث آلبرتا ۳ رو ببینید...

    پاسخ:
    ای ...
    ضربه های دوست نادان بیشتر است از دشمن دانا
    عجب
    حالا کجا هست این اینجا؟
    پاسخ:
    کدوم جا😯
    همین رشته ی ما رو میگم کجا هست
    پاسخ:
    رشته ی شما رونمی دونم کجا هست
    ولی رشته ی ما توی دانشگاهه

  • پیـــچـ ـک
  • حرفتو قبول دارم. 
    مطالعه که لازمه. همین منم بدون مطالعه نمیگذرونم. حتی مطالعات تفننی هم دارم. ولی اولویتم بچه ها و همسرم هست. زمانی هم که این حد وابستگی در بچه هام نباشه دوباره فعالیت هام رو شروع میکنم ان شاءالله.
    پاسخ:
    شنیدی میگن اقامه ی نماز؟
    یک مرتبه آدم نماز رو میخونه و تمام
    یه وقتی نماز رو اقامه می کنه
    اقامه یعنی آثار این عمل رو در ساحت اجتماع وارد میکنه
    یعنی نه فقط خودش نماز میخونه
    بلکه خوبم میخونه
    بلکه تر اینکه جامعه رو نمازخون میکنه

    حالا مساله همسرداری و مادری من و شما هم داستانش باید همین باشه
    یعنی نه تنها مادر و همسر خوبی باشیم(هرروز بهتر از دیروز ان شاءالله) بلکه دخترخانم مون هم فردا از ما حواسش جمع تر باشه
    بلکه تر اینکه توی ساحت اجتماع این رو جا بندازیم

    من با این سبک های وبلاگ نویسی و روزانه نویسی از خوشی ها و خوبی های زندگی بچه مذهبی ها مخالفم عمیقا
    بنظرم کاری که مد نظر من هست یک مرحله بالاتر از اونیه که بگیم خوب باشیم و بس
    خوب باشیم و خوبی رو رواج بدیم

    البته ان شاءالله
  • پیـــچـ ـک
  • منظورت به وبلاگنویسی منه؟!
    من که از خوشیا نمینویسم! از تجربه ها مینویسم.
    پاسخ:
    نه بابا!!!
    اصلا منظورم به تو نیست 
    نرو توی حاشیه

  • پیـــچـ ـک
  • نه منظورت به من بود! گرفتم! قهرم باهات😁😁😁
    پاسخ:
    قهر قهر تا روز قیامت😝

    حقیقتا منظورم تو نبودی


    یه بنده خدایی راست میگفت میگفت زنا همه ش تو حاشیه ن😳😕😝😳
  • پیـــچـ ـک
  • دیگه اصل حرفمون تموم شد دیگه! بعدشم رفتیم تو خاکی..😀
    پاسخ:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">