صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

اجل عاجل

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴ ب.ظ

چه زود گذشتند شبهایی که برای خوابوندنت باید گاهی حتی تا یک ساعت کنارت می موندم و دذ آغوشم نگهت می داشتم، برای خسته نشدنم و بهره بردن بیشتر هردومون نذر سوره قدر و صلوات حضرت زهرا و... میذاشتم، چقدر دوست داشتم کل قرآن رو در گوشت بخونم...

فرصت ها مثل ابرها در گذر هستند

برای منی که عجیب و غریب های دردناک زیادی رو تجربه کردم از مادری، تو یک آیه ی مصوری، که فرستاده ی بی واسطه ی خدا می دانمت...

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۴)

  • پیـــچـ ـک
  • خیلی قشنگ بود!

    گفتم که! لذتتت ببر...

    پاسخ:
    دعا کن برام موقع شیر دادن
  • عباس زاده
  • خیلی زود میگذره ایام و بعد غبطه قبل رو میخورید

    پاسخ:
    بله دقیقا منظورم همین بود
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ای جانم.

    خاطرم هست دختر عمه ام ماه آخر بارداری شون میگفتن مطمئنم یه روزی دلم برای حضور دخترم توی جسمم تنگ میشه.

    پاسخ:
    خیلی وقتا دخترمو می‌بینم دستمو روی شکمم می کشم و بازه زمانی ای که از اول تا آخر بارداری طی کردیم باهم رو یادم میاد، اجل های عاجل یکی پس از دیگری اومدن و میان و...
    واقعا دلم برای روزهایی که توی دلم بود و روزهایی که من سفره ی ارتزاق بی واسطه ش بودم تنگ شده
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله هر موقع که دوست دارید دوباره و دوباره تجربه اش میکنید.

    از این زوایه بیشتر بنویسید. اون قدر مادرهای اطرافم از دست بچههاشون ناخوشنودن که ترس به دلم اومده با وجود مشکلات خودم.

    پاسخ:
    ممنون بابت دعاتون
    ممنون میشم همین دعارو در حق من بکنید هرازگاهی یادتون اگر اومد

    ان شاءالله هروقت بتونم می نویسم

    مشکلات جسمی رو با توسل و دقت حل کنید و به خیر و خوشی زودتر تجربه کنید، به نارضایتی اکثریت مادرا نگاه نکنید، حقیقت امر اینه که این فرصت رشد بی بدیلیست و خدا گفته قلیل من عبادی الشکور، و خداکنه ما از اون شاکرا بشیم، الهی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">