صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

جـانـَم بگیــر و صحبتِ جـانانه ام ببخـش

صحبتِ جانانه

"بســـمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم"

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ

وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ

وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

بایگانی
آخرین مطالب

کانه لوک مست سر قطارم...

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ب.ظ

بچه رو بغل می‌کنه میگه ماشاءالله، بزرگ شده، سخته بغل کردنش

راستی همه راه بغلته؟

میگ م نه همه ولی نود درصدشو بغلمه

بعد کیفمو گرفته میگه واااای اینکه از بچه هم سنگین تره

خودمم همین فکرو می‌کنم...

 

 

 

+اولا رفتم امروز کمد گرفتم که هی موله سنگین حمل نکنم، وسایل ضروری رو توی کمد بذارم باشه هردفعه نبرم بیارم

دوما قصد کردم کوله پارچه ای بخرم که این کوله لپ تاپی سنگین و گت و کلفتو نبرم دیگه

سوما پیشنهاد آغوشی که پیچک داد عالی بنظر میاد باید بررسی کنم ان شاءالله

  • صحبتِ جانانه

نظرات  (۹)

  • پیـــچـ ـک
  • سلام

    کجا رفته بودی؟

    آیکون فضول معرکه

    پاسخ:
    سلام
    دانشگاه
    هرهفته
  • پیـــچـ ـک
  • بچه چند سالشه؟

    میشه توی آغوشی بذاریش ها. این آغوشیای پارچه ای.

     

    پاسخ:
    اندازه فاطمه ی شماست تقریبا
    آغوشی غول بچه هم داریم مگه؟😂

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آغوشی که میگن اندازه همه بچه ها هست.

    یه پارچه کشی هستش.

    :| فقط نمیدونم تا چه وزنی رو پوشش میده.

     

    ای کاش میشد کالسکه ای چیزی ببرید. 

    سلامتی ت از همه چی مهم تره ...

    پاسخ:
    آخه این بانوی محترم دیگه راه باید بره خودش

    فقط توی دانشکده م اغلب، اونجا کالسکه لازم نمی‌شه
    کالسکه ش خیلی سنگین و گنده ست تنهایی سختمه بلندش کنم از ماشین به زمین و بلعکس...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)) خب پس هیچی. فکر کنم خود کالسکه عذاب مضاعفه

    پاسخ:
    آره والا فضای دانشگاه ما جوریه که کالسکه خودش باری به بار میشه
  • پیـــچـ ـک
  • خب نمیتونه که اون همه راه رو بره.

    برات لینک این آغوشی پارچه ای ها رو میذارم. اگه قراره وزن بچه روی دوشت باشه پس حد اقل ببندش که وزنش پخش بشه گردن درد نگیری.

    پاسخ:
    بزرگه بچه ها
    تا چندکیلو جواب میده؟

  • پیـــچـ ـک
  • https://tamasha.com/v/4en7W من دقیقا همین جوری بچه هامو میبندم به خودم و میرم این ور اون ور. به خاطر بند پهنش وزن بچه پخش میشه روی سرشونه هات. توی اینستاگرام دیده بودم اون موقع که دنبالش بودم. صد و شصت تومن. رفتم چهل تومن پارچه ویسکوز گرفتم با همون درست کردم. دو متر و نیم پارچه کاملا کافیه. پارچه ویسکوز لوله ایه. اون لوله رو نواری میکنی بهد دو متر رو به هم میدوری. دو سرش رو هم یکن باریکتر میکنی. فقط یه خط دوخت از وسط لازم داره دیگه دور دوزی نمیخواد.
    پاسخ:
    وای دمت گرم
    عالی بود
    یه آغوشی گرفته بودن هدیه برام فقط تا6ماه جواب میداد
  • پیـــچـ ـک
  • تا هر چند کیلو که بغلت کنی. پارچه ست دیگه میشه شل و سفت بست.

    تو داریبچه رو بغل میکنی این بهت کمک میکنه که گردنت درد نگیره.

    نهایتا برای این که خیالت از بچه و افتادنش راحت باشه دستتو از زیر میگیری به بچه. دیگه بچه از یه دستت آویزون گردنت نیست.

    نزدیک بودیم برات میفرستادم امتحان کنی‌

    چون پارچه هم هست. وقتی بزرگ شد ببر برای خودت لباس بدوز.خخخخ

    پاسخ:
    عکسشو بفرست ببینم چجوری درست کردی
  • پیـــچـ ـک
  • عین همین که دیدی، سبز پررنگه.

    پارچه ش پارچه همین لباس خونگیاست که کش میاد. بهش میگنویسکوز.

    برات میفرستم ولی خیلی چیزی از عکس عایدت نمیشه.

    پاسخ:
    من حیث المجموع چیز تابلویی نیست؟
  • پیـــچـ ـک
  • نهههه. مخصوصا اگه رنگ تیره باشه که مثل لباس میشه.

    اصلا خیلی بهتر از آغوشیای آماده بیرونه چون اونا رو اگه بچه توش نباشه یهچیز شل آویزونه که دیگه نمیشه تنت بمونه. باید دستت بگیری یا توی پلاستیکی چیزی بذاری. ولی اینا میچسبه به تنت. از طرفی هم برای تابستون اون یکی ها خوب نیست. گرمه ولی این پارچه ست. تهویه ش خیلی بهتره. 

    بچه توی کشسانی پارچه گیر میکنه توی این آغوشی. وقتی درش بیاری پارچه ش میچسبه بهت.

    پاسخ:
    دارم فکر می کنم این خانوم کوچولوی ما که ورجه وورجه داره و درشت شده رو چجوری توی آغوشی بذارم با چه مدل چادری؟؟
    کوله هم باید داشته باشم آخه

    توکل به خدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">